Fortoldning ved import fra Kina
Fra : Michael

Dato : 21-03-04 18:03

Er der nogen som har erfaring med ovennævnte?
Er der hjemmesider, hvor man kan læse mere herom?

Fra : Asian movies

Dato : 21-03-04 19:40

hvad er det helt præsist du vil vide ??, har lidt erfaring
med import fra hong kong

Rene

Fra : Michael

Dato : 21-03-04 19:43

altså hvordan man afregne told overfor T&S, når fragt og havneomkostning er
betalt

Fra : Asian movies

Dato : 21-03-04 20:26

jeg har et mellemled som ordner det, nemlig postdanmark eller UPS, når de
har lavet de forskellig papir som de sender til T&S, så modtager
jeg en regning fra T&S med det beløb jeg skal betale i told