E-Mail
webnoob 5265
Få vist "Fra" i brevhovedet
Fra : Else Holm

Dato : 21-03-04 14:33

Jeg skal af og til sende en mail med en anden afsender end min
sædvanlige. Det vil sige, at jeg går ind og vælger den pågældende
konto, gør den til Standard - sender mailen ... og glemmer ofte at
skifte tilbage igen, før jeg har kvajet mig med et par mails med
forkert afsender.

Jeg har i brevhovedet Til, Cc og Bcc. Kan Fra ikke også oprettes, så
jeg kunne nøjes med at skifte det på den måde.

Jeg bruger Win XP og Outlook 2000.

--
Else

Fra : Martin

Dato : 21-03-04 17:44

> Jeg har i brevhovedet Til, Cc og Bcc. Kan Fra ikke også oprettes, så
> jeg kunne nøjes med at skifte det på den måde.
>
> Jeg bruger Win XP og Outlook 2000.

Nu er det desværre ved at være et stykke tid siden jeg har brugt 2000, så
det bliver et gæt ud fra funktionaliteten i 2003.

Når du opretter en ny meddelelse så er der oppe ved siden af send knappen en
knap der hedder konti - der kan du vælge hvilken konti der skal stå som
afsender.

(håber den er der i ver. 2000 også

--
<><><><><><><><><><><><><><>
Med Venlig Hilsen

Fra : Else Holm

Dato : 21-03-04 20:13

"Martin" <dsl127518@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Når du opretter en ny meddelelse så er der oppe ved siden af send
> knappen en knap der hedder konti - der kan du vælge hvilken konti

Yes!!! Det virker - tænk at det var så nemt!
Tak for hjælpen!

--
Else

Fra : Martin

Dato : 22-03-04 09:16

Else Holm wrote:
> Yes!!! Det virker - tænk at det var så nemt!
> Tak for hjælpen!

Det var så lidt ... nogle gange får man stirret sig så blind på tingene at
man ikke kan finde løsningen. (Jeg bøvlede selv med det i lang tid inden jeg
fandt det

--
<><><><><><><><><><><><><><>
Med Venlig Hilsen

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 22-03-04 14:35

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev et indlæg
<405d996c$0$18695$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>:

> [...]
>
>Jeg har i brevhovedet Til, Cc og Bcc. Kan Fra ikke også oprettes, så
>jeg kunne nøjes med at skifte det på den måde.

Også længe siden jeg har brugt Outlook - men mener du under et eller
andet menpunkt (Options måske) kan vælge hvilke felter du vil vise. Du
kan så vælge Fra. Derved bliver feltet vist hele tiden og du kan vælge
en anden afsender (hvis du har rettigheder).

Som jeg husker det vil Fra være øverste felt, efterfulgt af Til. Når
du starter en ny meddelelse vil markøren stå i Til .
Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet

Fra : Else Holm

Dato : 22-03-04 15:31

"Jørgen Linde Sørensen" <NOSPAMng1@linde-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:vj1s50587dhkkgu8auceju3hnj0j2p6l70@4ax.com
> "Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev et indlæg
> <405d996c$0$18695$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>:

<snip>

> [...]
>
> Som jeg husker det vil Fra være øverste felt, efterfulgt af Til. Når
> du starter en ny meddelelse vil markøren stå i Til .

Det kan lade sig gøre i Outlook Expres - umiddelbart kan jeg ikke
finde ud af det i Outlook, men tak for forslaget - under alle
omstændigheder har jeg fået en løsning fra Martin, så problemet er i
hvert fald løst, selv om det er på en anden måde!

--
Else'

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 25-03-04 21:52

"Else Holm" <holm_49@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jørgen Linde Sørensen" <NOSPAMng1@linde-sorensen.dk> skrev i en
> meddelelse news:vj1s50587dhkkgu8auceju3hnj0j2p6l70@4ax.com
> >
> <snip>

> så

I min Outlook 2003 UK:

Opret en ny meddelelse
I menuen View (3. menu) findes menupunktet From Field (6. menupunkt). Hvis
du hakker den af, vises From som det første felt i brevhovedet.

Måske er der noget tilsvarende i Outlook 2000
Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk
fjern FJERNES hvis du mailer direkte