Værkstedsplads i KBH søges
Fra : T.Jakobsen

Dato : 21-03-04 13:39

Tjahh...

Jeg mangler desperat et sted at skrue & svine med olie !!!

Jeg har egnetlig altid boet så jeg havde adgang til et værksted
enten hos en ven eller på min egen bobæl.
Nu bor jeg "desværre" i en lejlighed i Valby og kælder-rummet
kan kun rumme en knallert hvis jeg parkerer den lodret

Min tanke er om der er nogen som eventuelt har et værksted som
man kan klemme sig ind i ? (er ikke velhavende..Sååå)
Eller måske er der nogle her i gruppen som er friske på at prøve at
finde et lokale som kan lejes til en attraktiv pris ?

Jeg kan da umuligt være den eneste som er flyttet til KBH og mangler
et udhus / værksted til alverdens projekter ?

Jeg er 27.år - let omgængelig og vild med at skrue på knallert & cykel !
Har derudover også et bådbygge-projekt som jeg godt kunne tænke mig
at prøve kræfter med om muligt...
Men først skal jeg have renoveret mine maxi-puch´er og en BSA cykel.

Håber at i kan hjælpe -
Da jeg er ved at få det skidt over mine rene lejligheds-fingre

Venligst
Tom Jakobsen