Silent Hunter U-båd - DOS
Fra : jepski

Dato : 21-03-04 12:48

Jeg er den heldige ejer af denne udmærkede u-bådssimulator, men det har
aldrig kunnet lade sig gøre - for mig at køre den under XP-Pro - er der
nogen der har erfaring med om dette kan lade sig gøre? - eller man skal have
W98 indst. også, er der måske et trick, her tænker jeg på om SH læser
Autoexec.bat og config.sys under opstart???

Venlig hilsen Jeppe

Fra : Kasper

Dato : 21-03-04 14:51

On Sun, 21 Mar 2004 12:47:49 +0100, "jepski" <jepeski@pc.dk> wrote:

> [...]
>W98 indst. også, er der måske et trick, her tænker jeg på om SH læser
>Autoexec.bat og config.sys under opstart???

Har du prøvet at køre det i kompatibilitetstilstand?

Alternativt kan du også prøve DOS emulatoren DosBox:

http://dosbox.sourceforge.net

--
Kasper

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-03-04 17:03

jepski wrote:
> [...]
> man skal have W98 indst. også, er der måske et trick, her tænker jeg
> på om SH læser Autoexec.bat og config.sys under opstart???

Hvad Kasper sagde, og hvis det skal være lidt nemmere evt med denne
simple og effektive front-end:
http://www.pcgamester.co.uk/forumdisplay.php?s=85aa1c69897347ab0095f61597e8fcc6&forumid=4

Hvis du skal bruge mere hjælp, så er det her eksperterne hænger ud:
http://vogons.zetafleet.com/

Good luck

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-03-04 17:05

jepski wrote:
> [...]
> man skal have W98 indst. også, er der måske et trick, her tænker jeg
> på om SH læser Autoexec.bat og config.sys under opstart???

Hvis man søger på 'Silent Hunter XP' med google kommer den her op som
det første resultat:
http://www.subsowespac.org/sh_xp/silent_hunterxp.shtml

tsk tsk

-Sune