hjælp til honda vision
Fra : chr.lunde

Dato : 21-03-04 12:42

jeg kunne godt bruge lidt hjælp.
jeg har en honda vision som køre ca 55.
un har jeg sat en tun uds. på og den trækker kanon fra 10-30 og den køre
alm. op til 40 men der stopper den så...
hvad er der galt skal den have mere benz eller......

lidt hjælp tak...

Fra : Thomas B

Dato : 21-03-04 14:02

"chr.lunde" <chr.lturboSLET@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alm. op til 40 men der stopper den så...
> hvad er der galt skal den have mere benz eller......

Prøv at skifte ruller. prøv nogle forskellige størelser. og se om det ikke
hjælper.

Mvh. Thomas

Fra : chr.lunde

Dato : 21-03-04 20:10

ok...
men er det ikke underligt at det kun køre 40 nu
med den nye tun uds.
hvis der skal andre rulle i så er det vel fordi den har midstet efekt.....