Ang. Filmland og anmeldelser.
Fra : Rasmus

Dato : 21-03-04 12:29

Hejsa.

Ang. dis. om filmland og at anmeldelser ikke bliver postet herinde.

Jeg ved godt vi ikke er den bedste side. www.filmnet.dk
Men kunne I være interesseret i at vi poster vores anmeldelser herinde, så
snart anmelderen har skrevet dem?
De kommer som regel dagen før filmen har premiere.

Hvad siger I?

Mvh Rasmus Riis

---

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 21-03-04 12:32

"Rasmus" <cartman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad siger I?

Tak for tilbudet, men nej tak.

Nyhedsgrupper er ikke til den slags reklamer/envejskommunikation. Her vil vi
gerne høre, hvad folk mener, men så forventes det også, at den der poster
indlægget er interesseret i at indgå i en samtale bagefter.

Med venlig hilsen,
Mikkel

Fra : Rasmus

Dato : 21-03-04 12:35

> [...]
> gerne høre, hvad folk mener, men så forventes det også, at den der poster
> indlægget er interesseret i at indgå i en samtale bagefter.

Fair nok, men jeg havde nu ikke tænkt mig der skulle være et kæmpe
reklameskilt.
Det eneste jeg havde tænkt mig var filmnet i signaturen, som mange alligvel
ikke tjekker.

Mvh Rasmus

---

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 21-03-04 12:55

> [...]
> reklameskilt.
> Det eneste jeg havde tænkt mig var filmnet i signaturen, som mange

Hvis nogle af jer filmnet-folk har lyst til at skrive her i gruppen, skal I
være hjertens velkomne til at henvise til filmnet i jeres signatur. Det, der
er træls, er "pressemeddelelse-syndromet" på usenet: når der bare postes
meddelelser med information uden at posteren i øvrigt er interesseret i at
svare på spørgsmål eller diskutere.

Mikkel

Fra : Tim Christensen

Dato : 22-03-04 18:33

Rasmus wrote:

> Fair nok, men jeg havde nu ikke tænkt mig der skulle være et kæmpe
> reklameskilt.
> Det eneste jeg havde tænkt mig var filmnet i signaturen, som mange alligvel
> ikke tjekker.

Du kan poste hvad du har lyst til i den signatur, du kan selvfølgelig
poste anmeldelser i gruppen selvom de også bliver postet på filmnet, det
forventes dog at man deltager i den evt. efterfølgende diskusion.

Hvad der ikke er acceptabelt er hvis du udelukkende poster links eller
noget der ligner en reklame.

Mvh

Tim

Fra : Rasmus

Dato : 22-03-04 22:00

> Hvad der ikke er acceptabelt er hvis du udelukkende poster links eller
> noget der ligner en reklame.

Jeg vil ikke poste reklamer eller links.
Dvs. jeg ville have postet anmeldelserne som tekst.

Jeg vil heller ikke poste noget som folk er imod, spurgte bare om det var
noget I kunne tænke jer.
Ydermere kan jeg ikke diskutere dem, da de ikke er skrevet af undertegnede.
Men jeg er tilfreds med at meninger bliver sagt uden, at der rakkes ned som
i mange andre grupper.

Mvh Rasmus

---

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-03-04 12:55

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@FJERNfabel.dk> skrev:

>Tak for tilbudet, men nej tak.

Enig.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 21-03-04 22:26

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@FJERNfabel.dk> skrev i en meddelelse
> "Rasmus" <cartman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for tilbudet, men nej tak.
>
> Nyhedsgrupper er ikke til den slags reklamer/envejskommunikation.

Sig det til folkene i rec.arts.movies.reviews
:)

--
Leg lader sig ikke fornægte. Man kan fornægte næsten alle abstrakte
begreber, som skønhed og ret, sandhed og godhed, ånd og gud. Man kan

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 22-03-04 00:27

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sig det til folkene i rec.arts.movies.reviews
> :)

O.k., der er så de nyhedsgrupper der eksplicit er til for netop denne slags
meddelelser...

Men der kan ikke rigtig sammenlignes med den gruppe, for
rec.arts.movies.reviews er en modereret gruppe, der ikke tillader diskussion
og samtale, men netop kun er til for stand alone-postings. Så her er
situationen en helt anden end i dk.kultur.film.

Mikkel