Vektor-tegneprogram (fra dev-tools)
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 21-03-04 09:58

Hej gruppe
Jeg har ikke råd til illustrator og sådan.
Jeg kører panther og leder efter det lille program, som jeg engang før
jaguaren så i dev-tools mappen. Det havde et blåligt ikon med en passer
henover mener jeg.
Man kunne lave cirkler, geometriske figurer osv.
Findes det ikke mere?
Kender nogen til opensource-vektortegneprogrammer med et mac-ansigt?
--
Mvh. Poul

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 21-03-04 10:14

In article <1gazsi8.1y7uyq216mri4gN%pst@phenomen.dk>, Poul Skovmand Thingholm wrote:
> [...]
> Findes det ikke mere?
> Kender nogen til opensource-vektortegneprogrammer med et mac-ansigt?

Well, hvis du kører X11, så kan du få mange programmer, og formodentlig
også nogle vektor baserede, fx. xfig, men de har næppe et mac-ansigt.
De er lavet til X11, og dermed fungerer de bedst med en 3-knaps mus, det
kan du dog lave med ctrl og ctrl+alt og et musetryk.

JonB

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-03-04 13:51

Poul Skovmand Thingholm <pst@phenomen.dk> wrote:

> [...]
> henover mener jeg.
> Man kunne lave cirkler, geometriske figurer osv.

Jeps, programmet "Sketch".

Du finder det i:
/Developer/Applications/Utilities/Built Examples/
hvis du har Developer installeret.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 21-03-04 14:02

> Jeps, programmet "Sketch".

Yes, det var det, det hed!

> Du finder det i:
> /Developer/Applications/Utilities/Built Examples/
> hvis du har Developer installeret.

Hvis jeg ikke har den mappe under pantheren betyder det så, at jeg ikke
fik det installeret i sin tid? Jeg synes bare at jeg sagde jatak under
installationen...
Tusind tak!
--
Poul

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 21-03-04 14:42

> [...]

> Hvis jeg ikke har den mappe under pantheren betyder det så, at jeg ikke
> fik det installeret i sin tid? Jeg synes bare at jeg sagde jatak under

Formedentlig, ja.
Søg evt. på "Sketch".
Skal jeg sende dig programmet via email?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg