Konstant liderlig - er der noget galt med ~
Fra : Peter

Dato : 21-03-04 00:26

Jeg er en fyr på 37 som har et MEGET stort sexbehov. Hvis jeg ikke får
pik i en eller anden form mindst én gang om dagen (og meget ofte mere)
kan jeg ikke koncentrere mig om noget som helst. Og mit sexbehov
bliver ikke mindre med årene - tværtimod.

F.eks. var torsdagen en typisk dag: på jobbet kom der en gut med en ny
forsyning kildevand. Hans frække bule fik tændt mig i en grad så jeg
fluks SMS'ede til en af mine bollevenner (som jeg pt. har 4 af!) og
hørte om han var frisk på lidt lir. I frokostpausen kørte jeg så ud
til ham og havde fræk sex hvorefter jeg kørte tilbage på jobbet - blev
dog distraheret af toilettet i Fælledparken og smuttede lige forbi og
suttede en ung horny gut. Efter fyraften kørte jeg i Copenhagen Gay
Center hvor jeg nåede at have sex med 3 forskellige fyre inden jeg
kørte hjem. Og sådan ser de fleste af mine dage ud.

Er der andre med tilsvarende behov - hvad gør man for at dæmpe
hormonerne (det hjælper naturligvis ikke at jeg har relativt let ved
at få fat i fyre til sex). Det lyder måske åndssvagt men det er
faktisk lidt et problem at være så tændt konstant.

Peter

Fra : LLK

Dato : 21-03-04 16:36

Håber du beskytter dig ...
Venligst Louise.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-03-04 16:50

[Peter | 20 Mar 2004 15:25:36 -0800]

Hej Peter,

> [...]
>kan jeg ikke koncentrere mig om noget som helst. Og mit sexbehov
>bliver ikke mindre med årene - tværtimod.

Mange mænd (både bøsser og heteroer) oplever jo at hvis deres seksuelle
behov ikke tilfredsstilles enteh ved sex eller onani, mister de for en
stund evnen til at koncentrerer sig.

Personligt er jeg lidt glad for at mit sexbehov falder lidt med årene;
da jeg var ung skulle jeg helst have 10-12 udløsninger om dagen for at
kunne koncentrere mig om noget andet, men nu som 39årig vil jeg stadig
gerne have udløsning 4-6 gange om dagen, men kan da godt nøjes med 2-4
gange.

> [...]
>at få fat i fyre til sex). Det lyder måske åndssvagt men det er
>faktisk lidt et problem at være så tændt konstant.

Jeg ved ikke hvad man gør for at dæmpe behovet, men en del af det er
måske at ændre ens livsstil. Det er rigtigt at fordi det som bøsse er
ret nemt at finde hurtigt sex, kan det måske også nemt blive lidt af en
vane.

Før jeg mødte min mand/dreng for ca. 11 år siden, levede jeg da også
lidt som du at sex både var noget man dyrkede når man var liderlig, men
også noget man bare dyrkede hvis man var lidt lystig og havde tid til
det.

Jeg elsker min partner meget højt og vi har valgt at være hinanden tro,
så det er derfor muligt at med tiden skære lidt ned på hvor meget jeg
har behov for, så jeg med tiden er kommet ned på færre udløsninger end
før.

Jeg ved godt du føler det som at være konstant liderlig, men en del af
det er nok også meget andet end det rent seksuelle - den er en vane og
en lyst til din daglige jagt, så prøv at skære lidt ned på dine eventyr
ude i byen, erstat dem med onani og find at det måske bliver lidt
nemmere at styre.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : PerX ...

Dato : 25-03-04 13:55

In article <3kdr50pfof71sfu1lkkdjoavuv1h5r4lvp@4ax.com>,
rhjorth@spamcop.net says...
> [...]
> kunne koncentrere mig om noget andet, men nu som 39årig vil jeg stadig
> gerne have udløsning 4-6 gange om dagen, men kan da godt nøjes med 2-4

Damn jeg er bagud *G*

Fra : Rex

Dato : 21-03-04 18:15

On 20 Mar 2004 15:25:36 -0800, peter_frederiksberg@ofir.dk (Peter)
wrote:

> [...]
>at få fat i fyre til sex). Det lyder måske åndssvagt men det er
>faktisk lidt et problem at være så tændt konstant.

Hej Peter
jeg kan godt følge din problem, er selv bi. og har også meget lyst til
sex, men får bare ikke det jeg vil have så du er heldig, vær glad for
det..
Hilsen Rex
sjrex@hotmail.com