hjælp-hjælp til news reader og news server
Fra : Mr Cool

Dato : 20-03-04 23:37

hej med jer,håber at i kan hjælpe.
hvilken news reader er den bedste og letteste og bruge hvis man skal hente
musik på dk.binares.musik
og et andet ?? er at efter at jeg er blevet kunde hos cybercity og vil hente
news headder i Xnews fra
bla dk.binares.musik så henter den kun ca headders for det sidste døgn og
har kun headders liggende
for godt 2 dage.da jeg var kunde hos tele2adsl havde de headders liggende
for godt et helt år og det
var ret fedt.ved nogen om man kan bruge en anden news server end den jeg
bruger hos cybercity.
på forehånd tak

m..v.h
hoffer

Fra : Leony

Dato : 21-03-04 16:59

In news:c3ih29$9ee$1@news.cybercity.dk,
Mr Cool typed:

> hvilken news reader er den bedste og letteste og bruge hvis man skal
> hente musik på dk.binares.musik

Det er smag og behag, men powergrab er nem at bruge:
http://www.google.com/url?sa=U&start=1&q=http://www.cosmicwolf.com/&e=7627

> var ret fedt.ved nogen om man kan bruge en anden news server end den
> jeg bruger hos cybercity.

Hvis du vil ahve gode binære grupper, så skal du betale for det.
Easynews kunne være en mulighed: http://www.easynews.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/