Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sammenligningsside for digitalkameraer?
Fra : NIL

Dato : 20-03-04 22:59

Hej gruppe

Jeg mindes, at der en gang i denne gruppe blev bragt et link til en side,
hvor man kunne vælge forskellige kameramodeller. Derefter kunne man se div.
fotos side om om side taget med de valgte modeller.

Kan nogen huske dette link?

Jeg har simpelthen ikke kunnet finde den pågældende side...
Måske er der endda flere af slagsen?

Med venlig hilsen
NIL

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 20-03-04 23:15
Fra : NIL

Dato : 20-03-04 23:54

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.dpreview.com/

Hej...

Næh...dén kender jeg.

Den side jeg efterlyser kunne vise div. billeder ved siden af hinanden. Man
kunne f.eks vælge to kameramodeller på en liste, og derefter se billeder
(med samme motiv) taget med de respektive kameraer.
Man kunne altså _direkte_ sammenligne kvaliteten.

Men som sagt...jeg kan ikke finde linket til siden...

Hilsen
NIL

Fra : Kenneth K.

Dato : 21-03-04 00:40

On Sat, 20 Mar 2004 23:53:31 +0100, NIL <nilau4@yahoo.dk> wrote:
> [...]
> (med samme motiv) taget med de respektive kameraer.
> Man kunne altså _direkte_ sammenligne kvaliteten.

http://www.steves-digicams.com tager de billeder af de samme motiver.

vh,
Kenneth

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 21-03-04 00:53

"NIL" <nilau4@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan nogen huske dette link?
>
> Jeg har simpelthen ikke kunnet finde den pågældende side...

Når du ikke kan huske, så gør som jeg; gem et link

http://www.imaging-resource.com/CAMDB/compare_cameras.php

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Madsen

Dato : 21-03-04 01:03

> [...]
>
> Kan nogen huske dette link?
>
> Jeg har simpelthen ikke kunnet finde den pågældende side...

Gætter på at det er denne side du har set:
http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/CDISPLAY.HTM

--
Hilsen
Madsen