Eve Online...
Fra : Quidam

Dato : 20-03-04 21:24

hejsa Ng...
Er her nogen der i grove træk kan fortælle mig hvad EVE går ud på og om
hvilke spil de minder om.. fx. elite og hvad de nu hedder...
På forhånd tak, håber snart på svar..

Og er det pengene værd?

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-03-04 09:11

"Quidam" <Quidam@fjernmig-tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er her nogen der i grove træk kan fortælle mig hvad EVE går ud på og om
> hvilke spil de minder om.. fx. elite og hvad de nu hedder...

Jeg har spillet Eve Online i et par maneder. Jeg har ikke spillet andre spil
af den genre, sa jeg ved ikke, hvad det minder om af andre spil.

Hvad gar det sa ud pa? Tja, det gar ud pa at tjene penge pa forskellige
mader, sa man kan kobe sig storre og storre rumskibe og div. grej til disse
skibe. Man kan tjene penge enten ved at mine astroide-balterne, skyde
pirater, vare pirat, handle ved at have en rute, eller salge ting man selv
har lavet. Man kan danne guilds eller bare vare sig selv.

For mig blev spillet hurtigt kedeligt - det holdt i et par maneder, og sa
lukkde jeg mon konto! Det er ikke et rollespil, men mere et strategispil, og
jeg er altsa mere til rollespil. I starten bruger man nasten al sin tid pa
at mine i astroide-balterne, og de ser ens ud over hele universet. I spillet
er man reprasenteret med sit rumskib, og de er alle ens, og nasten alt ser
ens ud i hele universet, sa man kan ikke rigtig udvikle sin egen identitet.

Universet er delt op i forskellige sikkerhedszoner, og det skal man som
nybegynder vare meget opmarksom pa, da man nasten med sikkerhed vil blive
angrebet i zoner med lav sikkerhed.

Dette var en meget kort beskrivelse, og du er velkommen til at sporge
uddybende, og meget kort fortalt, sa finder jeg spillet drabende kedeligt,
nar forst begejstringen har lagt sig - bevares, det er da meget flot.

Fra : Wass Up

Dato : 21-03-04 17:45

"Quidam" <Quidam@fjernmig-tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> Er her nogen der i grove træk kan fortælle mig hvad EVE går ud på og om
> hvilke spil de minder om.. fx. elite og hvad de nu hedder...

Smid en besked her i gruppen eller per mail sa skaffe jeg dig en 3 dags kode
som du kan bruge. Du skal dog selv hente spillet fra deres side