Overskriftshenvisning
Fra : D.Hansen

Dato : 20-03-04 16:27

Hej

Jeg er ved at lave et dokument hvor jeg bruger overskriftstype 1 og 2 osv.

Jeg vil hører om der er nogen der ved hvordan man kan indsætte en
tekstreference i sidehovedet der viser den sidste overskrift nr. 1 eller 2
(hvad man nu synes)

Jeg har prøvet at lave en krydshenvisning, men den viser kun den første
overskrift 1 som jeg har. Den skifter ikke når den kommer til en ny
overskrift 1.

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem

D.Hansen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-03-04 21:11

"D.Hansen" <no_way@sorry.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overskrift 1.
>

> Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem

Du må åbenbart gøre det forkert. Iøvrigt burde du have skrevet hvilken word
version, da der er forskel på hvilke muligheder der er.
Men det kunne f.eks. være på denne måde:
Indsæt / Felt / Kæder og henvisninger / Styleref / Indstillinger /
Typografier: vælg Overskrift1 / Tryk på "Føj til Felt"

Kurt

Fra : D.Hansen

Dato : 21-03-04 08:03

Mange tak Kurt, det var præcis det som skulle til

undskyld med hensyn til word version (har officepakken 2000)

D.Hansen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-03-04 15:00

Velbekomme