Så, kom checken fra GF Horsens!
Fra : Frank Gregersen

Dato : 20-03-04 15:08

....men fuck jeg blev skuffet, sølle 261,-! Hvad har I andre fået tilbage i
Horsens? Synes squ det er lidt i underkanten når man betaler over 8K i
ansvar!
MVH Frank

Fra : Flemming

Dato : 20-03-04 15:12

Frank Gregersen wrote:
> ...men fuck jeg blev skuffet, sølle 261,-! Hvad har I andre fået
> tilbage i Horsens? Synes squ det er lidt i underkanten når man
> betaler over 8K i ansvar!

I kan jo åbenbart ikke find ud af at køre bil i Horsens ;-p

--
Mvh. Flemming

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-03-04 15:20

"Frank Gregersen" <frankNOSPAMgregersen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> ...men fuck jeg blev skuffet, sølle 261,-! Hvad har I andre fået tilbage i
> Horsens? Synes squ det er lidt i underkanten når man betaler over 8K i
> ansvar!

Det kan du jo takke dine gruppe medlemmer for...

Venligst

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 20-03-04 15:19

> [...]
> ...men fuck jeg blev skuffet, sølle 261,-! Hvad har I andre fået tilbage i
> Horsens? Synes squ det er lidt i underkanten når man betaler over 8K i

144,00 fra Århus :(

-M

Fra : Hr. Mogens Knudsen

Dato : 20-03-04 15:31

On Sat, 20 Mar 2004 15:08:02 +0100, "Frank Gregersen"
<frankNOSPAMgregersen@stofanet.dk> wrote:

>...men fuck jeg blev skuffet, sølle 261,-! Hvad har I andre fået tilbage i
>Horsens? Synes squ det er lidt i underkanten når man betaler over 8K i
>ansvar!

Sidst, jeg udelukkende kørte med ansvar, gav jeg 100 kr om måneden.
Det var i 2000 og en Ford Sierra 2.3 Ghia aut.

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-04 16:07

[snip]
> ...men fuck jeg blev skuffet, sølle 261,-! Hvad har I andre fået tilbage i
> Horsens? Synes squ det er lidt i underkanten når man betaler over 8K i
> ansvar!
> MVH Frank

4-hundrede-et-eller-andet... Ud af ca. 4,5k...

Mvh
Michael

Fra : Gert

Dato : 20-03-04 16:09

> [...]
> ...men fuck jeg blev skuffet, sølle 261,-! Hvad har I andre fået tilbage i
> Horsens? Synes squ det er lidt i underkanten når man betaler over 8K i

tja jeg fik en deeeejlig check på 2339,- her på Bornholm

regnede ellers ikke med at få noget som helst eftersom jeg har flyttet
forsikringsselskab pr 1/1 2004.

men jeg klager bestemt ikke

Mvh
Gert Ringholm Møller
Golf II 1,8 1986. Golf 1,8i 1987. Ford P7 17M V4 1971
www.classic-ford-bornholm.dk www.lynghoy.dk

Fra : Kenneth Huus

Dato : 20-03-04 16:32

Thja - her i Aabenraa lød den nette sum på checken 1036 kr.

Udemærkede weekend tilfredsstillelseshilsener fra Kenneth

Fra : SN

Dato : 20-03-04 17:23

Hej NG
Fik 825 kr tilbage fra GF , ud af ca 2640 kr(+175 kr kontingent + autohjælp
som ikke kan fravælges) i ren ansvar og det er for en 1985 golf 2 gti , med
5 års skadesfri kørsel. I Sønderjyske forsikring (Hvor jeg har en min
zzr1100 forsikret p.g.a af GF ikke forsikrer mc´er over 999 ccm) har jeg
betalt 2000 kr(uden overskudsdeling men tilgengæld et krav om 1 ekstra
forsikring) for en 1985 audi coupe quattro 2.2 136hk , som elitebilist(de
lagde opsparet kørsel fra bil+mc sammen), kunne desværre ikke overføres til
golfen da den bonus klassen som bilen er reg. med følger med når
forsikringen flyttes til et andet selskab!

M.v.h
Søren Nistrup, 6400 Sønderborg
´85 vw Golf gti m.16v motor,
´91 Kawasaki ZZR1100(til salg).

Fra : Bossy

Dato : 20-03-04 18:24

kun 8k de ville have 11,5k af mig

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 20-03-04 19:58

>Synes squ det er lidt i underkanten når man betaler over 8K i
> ansvar!

Nu er selve beløbet ikke så spændende men mere % der kommer retur, og i min
klub kom der 28,12% retur, lidt bedre end sidste år hvor der kom 26% retur.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-03-04 21:09

Sat, 20 Mar 2004 15:08:02 +0100, skrev Frank Gregersen, på 6 linier, i
> [...]

>...men fuck jeg blev skuffet, sølle 261,-! Hvad har I andre fået tilbage i
>Horsens? Synes squ det er lidt i underkanten når man betaler over 8K i

Nå det er den penge regn de skriver om i weekendavisen

Karsten
Horsens