Cs ping tider
Fra : Søren Kappel

Dato : 20-03-04 14:30

Hejsa

Efter at have lagt Cs ind igen på en ny harddisk, er der sket noget med mine
pingtider. De er utrolig høje selv om jeg har 256/128. Et eller andet sted
har jeg læst noget om at man kan "tweake" sit cs til bedre pingtider og evt.
fps. Er der nogen der kan hjælpe med et brugeligt link?

Søren

Fra : Zalza

Dato : 20-03-04 18:48

Undersøg at steam ikke opdater noget - det gør du under 'Monitor'

Den henet muligvis CS:CZ

Hvis den downloader - giver det højere ping tider

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Søren Kappel

Dato : 20-03-04 23:45

Hejsa Zazla

> Undersøg at steam ikke opdater noget - det gør du under 'Monitor'
>
> Den henet muligvis CS:CZ
>
> Hvis den downloader - giver det højere ping tider

Det ser ud til at den bruger en del båndbredde. Når jeg bare starter Steam
op (ikke på noget spil), skriver den "Steam network usage 223,5 kb/s så det
ser ud til at den henter noget, men jeg kan ikke slå det fra. Skal den bare
stå tændt en dag på Steam eller ??

Med venlig hilsen

Søren

Fra : Søren Kappel

Dato : 21-03-04 00:47

Hejsa Zazla

Det ser ud til at du havde ret, den var ved at hente Cs:Cz så den er klar
til jeg får min nøgle her den 25/26 Har bestilt den og glæder mig da
lidt.

Jeg takker for din hjælp.

Med venlig hilsen

Søren Kappel

Fra : Zalza

Dato : 22-03-04 16:15

> Det ser ud til at du havde ret, den var ved at hente Cs:Cz så den er klar
> til jeg får min nøgle her den 25/26 Har bestilt den og glæder mig da
> lidt.
>
> Jeg takker for din hjælp.

Skulle det være en anden gang

--