tiger woods 2004
Fra : Jesper G.

Dato : 19-03-04 23:31

måske er det bare mit engelsk der ikke er for godt.
jeg har lige installeret subj. jeg kan bare ikke vænne mig til slå til
kuglen, på den måde hvor jeg skal
køre musen frem og tilbage.
jeg vil meget hellere bare klikke et par gange på musen istedet, men jeg
kan ikke finde ud af at slå det til.

er der en der kan fortælle mig hvor og om, jeg kan gøre det

pft

jesper

Fra : Jesper

Dato : 21-03-04 21:41

Det kan du sagtens, men jeg kan ikke lige huske hvordan det er du gør. Man
bliver i hvert fald spurgt om det under træningen på et tidspunkt. Ellers
slå op i manualen, der mener jeg bestemt det står.

/Jesper
Skribent @ www.zantiago.com/games