Trækevne på eb Seat Ibiza.
Fra : Me & my pc.

Dato : 19-03-04 21:49

Nogle som kan fortælle mig hvor meget en Seat Ibiza CLX 1,6 årg. 95 må
trække ?

( Campingvogn )

Kan ikke selv finde den info på nettet

Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 19-03-04 23:45

"Me & my pc." <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle som kan fortælle mig hvor meget en Seat Ibiza CLX 1,6 årg. 95 må
> trække ?
>
> ( Campingvogn )
>
> Kan ikke selv finde den info på nettet
>
> Kim

I følge BIL REVYEN 1995 må den trække 450 kg uden bremse, og 900 kg med
bremse.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-03-04 13:32

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Me & my pc." <test@test.dk> skrev i en meddelelse

> I følge BIL REVYEN 1995 må den trække 450 kg uden bremse, og 900 kg med
> bremse.

Kan man ikke næsten som en tommerfingerregel sige at den må trække hva der
svarer til sin egen vægt med bremser?
Det falder tit sammen.

Venligst

Fra : Lars Frandsen

Dato : 20-03-04 15:15

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:405c399a$0$421$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
meddelelse

> Kan man ikke næsten som en tommerfingerregel sige at den må trække hva der

Det passer ikke på min Seat Cordoba. Den vejer 1000kg, men må kun trække
800kg med bremser og 500kg uden.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming