Mirakel middel søges......
Fra : M. Myers [5491]

Dato : 19-03-04 21:15

Jeg er kommet til at købe et transportmiddel til og fra arbejde, og nu er
min arbejdsplads blevet sure på mig fordi jeg spilder olie på deres nye
fliser..... min bil er en Fiat Uno fra 88, den srypper olie fra bundkar og
mellem motor og gearkasse, sådan ser det ud, når man ligger på knæ foran den
og kigger under den.. findes der et middel som kølertætner? man kan komme i
motorolien? den drypper kun når olien er varm..... ikke hvis jeg lige
smutter til bageren og hjem, så er der ikke noget, men jeg skal jo køre 40
km hver dag... i bilen i de næste 5 md... ind til den skal synes, så findes
der er mirakel middel der kan få den til at holde lidt på vandet(olien) bare
i en kort periode..... på forhånd tak

Morten

Fra : jan@stevns.net

Dato : 19-03-04 21:25

"M. Myers [5491]" <mmSPAM27@hotFILTERmail.com> skrev :

>så findes
>der er mirakel middel der kan få den til at holde lidt på vandet(olien) bare
>i en kort periode..... på forhånd tak

Jeg ville tro du bare skal tappe al olien af, hælde noget TEC2000 på
den, køre en tur, og så tappe resten af fluidummet af motoren, så
holder den garanteret de 5 måneder til syn, uden at dryppe olie på
mester's fliser ..........

Spøg til side, Nej - der er ingen vidundermidler der kan bruges, find
og ret fejlen.

Fra : Henning

Dato : 20-03-04 16:14

JA DU SKAL BARE HOLDE OVRE VED NABOEN, ELLERS LYDER DET TIL AT DER SKAN
OFRES LIDT PENGE.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-03-04 16:31

"Henning" <pia_henning @tdcadsl.dk> skrev :

>JA DU SKAL BARE HOLDE OVRE VED NABOEN, ELLERS LYDER DET TIL AT DER SKAN
>OFRES LIDT PENGE.

Du har set de har billige tastaturer i Bilka ?

hehe....

Fra : JEY

Dato : 19-03-04 21:23

Køb en spand !!! og et stort stykke pap !!