VDO Dayton navigator
Fra : Jock Iuel

Dato : 19-03-04 21:00

Der er mange indlæg om TomTom navigator - men ingen skriver om VDO...
Jeg har lige købt en bil hvor der er monteret en VDO MS4000. Er der
nogen her i gruppen der har erfaringer med en sådan - fx. om man skal
opgradere operativsystemet.
Jeg hører gerne både for og imod....

--------------------
Jock Iuel - Helsinge

Fra : Jørgen L

Dato : 19-03-04 22:38

> Der er mange indlæg om TomTom navigator - men ingen skriver om VDO...
Det har du ret i

prøv i news:dk.teknik.satellit.navigation

Der snakker de meget om de forskellig typer udstyr, men dog mest om TomTom,
mon det er fordi der er flest problemmer ?

Hilsen Jørgen

---

Fra : T. Hartung

Dato : 20-03-04 22:22

"Jørgen L" <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> prøv i news:dk.teknik.satellit.navigation

nemlig.

> Der snakker de meget om de forskellig typer udstyr, men dog mest om
TomTom,
> mon det er fordi der er flest problemmer ?

eller det er den de fleste har ?? og hvorfor mon?? )

T. Hartung
VW Passat 1.8T - Hobby 545 TK
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Frode Hansen

Dato : 21-03-04 14:30

Jeg har en StreetPilot III, den bliver der heller ikke skrevet meget om, men
den
er der heller ikke nogen problemer med.

Frode

Fra : Steen Larsen

Dato : 21-03-04 17:25

Frode Hansen wrote:
> Jeg har en StreetPilot III, den bliver der heller ikke skrevet meget
> om, men den
> er der heller ikke nogen problemer med.

Hej Frode

Jeg er også den heldige ejer af en StreetPilot III.

Jeg havde dog lidt startproblemmer med den, jeg kørte hjemmefra bare
på baggrundskortet da vi kom ned midt i Tyskland begynde den at ville
fra motorvejen (uden for rute), det problem var nu nemt løst da jeg
havde inlæst kort på den funger den bare.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen
Hyundai Santa Fe CRDI 4WD