url i dock
Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 13:55

Hej
Kan det virkelig passe at jeg ikke kan lægge en url i docken?

otn

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 19-03-04 15:24

otnOSXNewbie <> wrote:

> Hej
> Kan det virkelig passe at jeg ikke kan lægge en url i docken?

Nej.
Docken er delt i 2.
Prøv den anden ende end den du allerede har prøvet

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 15:49

On 2004-03-19 15:24:08 +0100, spam@events.dk
(=?ISO-8859-1?Q?Preben_B=F8dker_Nielsen?=) said:

> Nej.
> Docken er delt i 2.
> Prøv den anden ende end den du allerede har prøvet
>
> /Preben
> --
> http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg
> preben AT ravnekrogen.dk . ICQ 138052172 . AIM prebenbodker

Hej Preben

Er prøvet - den ligger også pænt ved siden af skraldespanden - men virker
ikke. Der dannes et ? på ikonet. Hvis den samme url ligger på skrivebordet
fungerer den fint.

mvh

otn

Fra : Morten Lind

Dato : 19-03-04 17:33

<> wrote:

> [...]
> ikke. Der dannes et ? på ikonet. Hvis den samme url ligger på skrivebordet

Du hiver URL´en med markøren fra browserens URLlinie ned i Dock´en til
højre for skillelinien i dock´en.

Dér bliver den til et fjeder@, som du markerer én gang for at få
browseren til at tilgå den URL.

Er der spørgsmålstegn på fjeder@, har du ret - så duer den ikke.

Jeg kan ikke forestille mig, hvorfor det ikke skulle virke - reparer
dine disktilladelser, måske?
M.

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 19:05

On 2004-03-19 17:32:44 +0100, fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com
(Morten Lind) said:

> [...]
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Hej Morten
Jeg kan simpelthen ikke hive url´en ned fra IE til docken - den springer
tilbage. Derimod kan jeg godt trække url´en fra IE ud på skrivebordet. Men
det ændrer jo intet ;0(

otn

Fra : Morten Lind

Dato : 19-03-04 20:14

otnOSXNewbie <> wrote:

> [...]
> tilbage. Derimod kan jeg godt trække url´en fra IE ud på skrivebordet. Men

S´gu´ godt nok underligt - har lige afprøvet med seks forskellige
browsere.......ingen problemer.......hvad bruger du af
grej/opsætning/m.m.?
M.

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 20:51

> [...]
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Jeg har en G4(AGP)800Mhz/512Mb ram, OSX10.3.3, IE 5.2. Disktool har rep.
permissions - det hjalp heller ikke. Har også prøvet det samme med Safari -
heller ikke det hjalp????

otn

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 19-03-04 23:02

otnOSXNewbie skrev:

> Jeg har en G4(AGP)800Mhz/512Mb ram, OSX10.3.3, IE 5.2. Disktool har
> rep. permissions - det hjalp heller ikke. Har også prøvet det samme med
> Safari - heller ikke det hjalp????
>
> otn

Altså, jeg kan heller ikke trække en URL fra adresse linien og ned i
Docken, men jeg kan ligeledes trække dem ud på skrivebordet.
Hvis vi taler om link så er det noget andet, de trækkes let og ubesværet
ned i højre side af Docken.

Er det ikke der at i går forbi hinanden, altså URL/link ??

--
See yea.....
Henry Lerche Madsen

Grønlands Radio - Det man hører er en sæl

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 23:43

On 2004-03-19 23:01:53 +0100, Henry Lerche Madsen

Muligvis - hvordan linker man så?

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-03-04 23:49

Henry Lerche Madsen <lercheSKRIDSPAM@aarstidenSKRIDSPAM.dk> wrote:

> [...]
> ned i højre side af Docken.
>
> Er det ikke der at i går forbi hinanden, altså URL/link ??

Jeg kan trække en URL fra adresselinjen i Safari ud på skrivebordet, og
når den så "er blevet til et ikon" dér, kan jeg hive den i dock'en.
martin

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 20-03-04 00:24

otnOSXNewbie <> wrote:

> [...]
> permissions - det hjalp heller ikke. Har også prøvet det samme med Safari -

Kan du trække en mappe til samme sted i Docken?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Terje Kleverud

Dato : 19-03-04 23:47

otnOSXNewbie <> wrote:

> Jeg kan simpelthen ikke hive url´en ned fra IE til docken - den springer
> tilbage.

Har du prøvet å trekke det lille ikonet (i venstre enden på url'en) i
docken da?

--
Terje K Du bør gjøre det så enkelt som mulig
...men heller ikke enklere.

(A. Einstein)

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-03-04 23:50

Terje Kleverud <tekleve@frisurf.no> wrote:

> Har du prøvet å trekke det lille ikonet (i venstre enden på url'en) i
> docken da?

Yeah, det virker!
martin

Fra : Morten

Dato : 20-03-04 04:14

otnOSXNewbie <> wrote:

> Jeg kan simpelthen ikke hive url´en ned fra IE til docken - den springer
> tilbage. Derimod kan jeg godt trække url´en fra IE ud på skrivebordet. Men
> det ændrer jo intet ;0(

prøv at trække texten i url linien istedet for ikonet.

--
Morten Reippuert Knudsen

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 80GB Disk, 8x DVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, FX5200 Ultra, iSight & Lacie Photon18Vision (TFT).