Wake Me Up - video?
Fra : -V-

Dato : 19-03-04 02:38

Har forgæves ledt efter videoen til Whams 'Wake Me Up' på nettet.

Jeg skal nemlig lede efter min brors guitar, som Andrews Ridgelys roadie
angiveligt har bygget, og som derfor skulle optræde i ovenstående video.

Noget derude, der har et link til videoen?

-V-

Fra : bettersexinc

Dato : 19-03-04 16:52

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message
> [...]
> angiveligt har bygget, og som derfor skulle optræde i ovenstående video.
>
> Noget derude, der har et link til videoen?

Desværre... Men kom lige i tanke om at George Michael's video "Faith" gjorde
brug af en dansk guitar.
Det var min gamle folkeskole klasselærer's kærestes guitar. (lidt langt ude)
Han arbejdede angiveligt i PUK studio på daværende tidspunkt.
Alle veje fører til Danmark....åbenbart.
Held og lykke i din søgen.

bsi

Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 21-03-04 02:22

On Fri, 19 Mar 2004 16:51:51 +0100, "bettersexinc"
<jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> wrote:

>Desværre... Men kom lige i tanke om at George Michael's video "Faith" gjorde
>brug af en dansk guitar.

Wham:
ed2k://|file|Wham.-.Wake.Me.Up.Before.You.Gogo.mpg|36120580|C63459971D4A0A8849B4C1B02D2DB763|/

George Michael:
ed2k://|file|George.Michael.-.Faith.mpg|37507442|73DCD924C23FBE298F33B364601EB31E|/

Begge fungerer, såfremt Emule benyttes...

R.
--
"I never found a companion that was so companionable as solitude"
- Henry David Thoreau

Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-03-04 17:23

-V- wrote:
> [...]
> roadie angiveligt har bygget, og som derfor skulle optræde i
> ovenstående video.
>
> Noget derude, der har et link til videoen?

Ikke lige præcis et link, men jeg har den til at ligge som .mpg. Ikke
verdens bedste kvalitet, men det går an. Send mig en mail, hvis du er
interesseret.

Søren

Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-03-04 13:59