Pas på Info-Avisen... de er i fuld gang ig~
Fra : Jesper Brock

Dato : 19-03-04 11:05

Hey folkens

Her er lige lidt underholdning til en småkold martsdag.

Jeg lå lige og sov min sødeste søvn, da jeg blev ringet op af en sælger fra
Info-Avisen. De første par minutter har jeg uden tvivl lydt RET forvirret
(det gør jeg sædvanligvis, når jeg bliver vækket), og de par minutter havde
Poul (som sælgeren præsenterede sig som) tilsyneladende lynhurtigt besluttet
sig for at udnytte til at løbe mig over ende.

Sagt lige ud: Han var en rigtig modbydelig satan, som forklarede at jeg for
2 måneder siden havde indgået en aftale om en to måneders prøveperiode og nu
kulle de lige høre om der var ændringer før abonnementet trådte i kraft. Da
jeg fastholdt at jeg ikke havde aftale om noget abonnement fik jeg følgende
besked

"Jesper, vi indgik en klokkeklar aftale for to måneder siden, og du skylder
os 3800 kroner. Dem får du altså en regning på".

Så må jeg indrømme, at jeg knaldede helt af og spurgte, om man ikke skulle
være fuldstændig samvittighedsløs for at sidde i sådan et job og fyre sådan
en løgnehistorie af. Men nej nej - det var jo MIG, der ikke ville stå ved
min aftale, men det kom jeg jo til, bla bla bla...

Som sagt var det en rigtig modbydelig satan, så til sidst røg jeg HELT OP i
det røde felt. Jeg spurgte ham om han ikke vidste hvem jeg var... det gjorde
han ikke, så jeg fortalte ham at jeg var redaktør for Unfairpris.dk, og
foreslog ham at gå ind til Peter (salgschef Peter Møhring) og spørge, om
ikke de syntes, de kendte mig godt nok i forvejen. Det havde han nu ikke
tænkt sig, men han ville lige vende tilbage...

Fem minutter efter ringede Poul igen... helt anderledes nede på jorden og
"jeg måtte meget undskylde, at han havde byttet om på to stykker papir, og
derved fejlagtigt antaget at jeg var en betalende kunde".

Hvis de behandler alle deres betalende kunder sådan, er jeg imponeret hvis
de kan holde på kunderne. Mon ikke sandheden nærmere er, at han godt er klar
over, at vi nu IGEN har fået frisk skyts til kampen mod annoncehajer...?

Jeg har kun en ting at sige til Info-Avisen: Undskyldningen er IKKE
godtaget.

Jesper Brock
chefredaktør, www.unfairpris.dk
www.unfairpris.dk - fordi annoncehajerne også kommer efter DIG!!

Fra : H.S.

Dato : 19-03-04 14:01

"Jesper Brock" <jesper.brock@[NOSPAM]mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Jesper, vi indgik en klokkeklar aftale for to måneder siden, og du
skylder
> os 3800 kroner. Dem får du altså en regning på".

Hvordan skal man forholde sig overfor sådan et postulat ?
Den slags sælgere har jo næppe nogen underskrevet aftale - og vi snakker
påstand mod påstand om hvorvidt der forefindes en aftale eller ej.

Men hvordan skal man forholde sig, overfor nogen der på man har en aftale ?

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 14:56

"H.S." <public@tele2adslSPAM.dk> wrote in message

> Men hvordan skal man forholde sig, overfor nogen der på man har en
aftale ?

Man beder dem om at fremsende dokumentation på den aftale og lægger så
røret på. Der er ingen grund til at spilde sin egen tid på det. Med
mindre man altså synes, at det er morsomt at spilde deres tid på det -
det kan jo også være et mål i sig selv

Fra : Jesper Brock

Dato : 19-03-04 17:13

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> wrote in message
> Der er ingen grund til at spilde sin egen tid på det. Med
> mindre man altså synes, at det er morsomt at spilde deres tid på det -
> det kan jo også være et mål i sig selv

Hehe... jeg syntes jo, at det var morsomt i starten... nu er det bare
irriterende.

Synes så også det er ufatteligt, at folk bliver ved med at ringe til mig...
som redaktør for Danmarks største annoncehaj-forum kan det umuligt være
interessant at give mig frisk skyts i kampen... eller er der mon nogen, der
anser det for en slags sport at have Unfairpris at kæmpe imod...?

Fra : peter Degn

Dato : 19-03-04 18:35

ja bare lidt men man kan da kun håbe at tdcs telefon net er går ned ca. fra
kl. 8.30 til 16.00 (men kun i Købehavn)

med venlig hilsen
Peter Degn
http://www.antitele.dk stop fup firmaer

Fra : Poul-Erik Andreasen

Dato : 19-03-04 19:03

On Fri, 19 Mar 2004 17:12:38 +0100
"Jesper Brock" <jesper.brock@[NOSPAM]mail.dk> wrote:

> [...]
> interessant at give mig frisk skyts i kampen... eller er der mon nogen, der
> anser det for en slags sport at have Unfairpris at kæmpe imod...?

En lille fidus, da jeg blev momsregistreret for om kring et år siden
bad jeg ES om ikke at offentliggøre mit telefonnummer, Hende jeg talte med kunne
ganske vist ikke garantere at det ville blive fuldt 100% men hun ville lavet et
notat. Jeg har kun haft 1 fupmager i røret og de havde fået mit telefonnummer
fra internettet.

Det er jo alligevel ikke via ES at men finder sine kunder.

--
Poul-Erik Andreasen

http://www.linux-service.dk
http://www.pea.dk