kinesiske granitbrosten
Fra : Maria

Dato : 19-03-04 09:13

Hvor køber man kinesiske granitbrosten, og hvad koster de?

--
Maria

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 19-03-04 09:43

Maria skriver:

> Hvor køber man kinesiske granitbrosten, og hvad koster de?

Var du ikke bedre tjent med polske brosten?

Fra : Maria

Dato : 19-03-04 09:53

> Maria skriver:

> Var du ikke bedre tjent med polske brosten?

Det ved jeg da ikke, skal bare bruge nogle brosten til min have.

--
Maria

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 19-03-04 12:15

"Maria" <mariaslet@fjong.dk> skrev i en meddelelse
newsr43pncr1o7jav1@news.sletfjong.dk...

> Det ved jeg da ikke, skal bare bruge nogle brosten til min have.

Kinesiske brosten er også kanonbillige.....

Har ladet mig fortælle af en håndværker, at de er så billige (trods den
lange transportvej) fordi de fremstilles af ekstremt billig arbejdskraft.

Kinesiske granitsten hugges ud med stenene mellem fødderne. Ind imellem
ryger der tæer og fødder... men lemmer på kinesisk arbejdskraft koster
sikkert heller ikke meget.

Mvh. Lisbeth

Fra : Holten

Dato : 19-03-04 21:23

"Lisbeth Jacobsen" <LisbethJacobsen821_nospam@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:405ad6da$0$18688$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
>
> Kinesiske granitsten hugges ud med stenene mellem fødderne. Ind imellem
> ryger der tæer og fødder... men lemmer på kinesisk arbejdskraft koster

Nu er der jo heller ikke ligefrem mangel på kinesere.

MVH

Holten

Fra : F. Hansen

Dato : 19-03-04 16:45

"Maria" <mariaslet@fjong.dk> skrev i en meddelelse
newsr43nshzfo7jav1@news.sletfjong.dk...
> Hvor køber man kinesiske granitbrosten, og hvad koster de?

http://www.euro-sten.dk/products_catalog.asp?strproductGroup=B100

På siden kan du også finde link til deres forhandler.

På jobbet bruger vi meget indisk granit, som er rød-rødbrun og
den er billig.

Mvh Finn

Fra : Maria

Dato : 20-03-04 21:28

Fri, 19 Mar 2004 16:44:36 +0100, F. Hansen
<jerseycowdkNOSPAM@NOSPAMyahoo.dk> skrev:

> [...]
>
> På siden kan du også finde link til deres forhandler.
>
> På jobbet bruger vi meget indisk granit, som er rød-rødbrun og

Jeg takker for linket til hjemmesiden, jeg vil studere den lidt nærmere,
men desværre har var der ingen i nærheden af Lolland.

--
Maria

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 21-03-04 21:53

On Sat, 20 Mar 2004 21:27:30 +0100, Maria <mariaslet@fjong.dk> wrote:

>Jeg takker for linket til hjemmesiden, jeg vil studere den lidt nærmere,
>men desværre har var der ingen i nærheden af Lolland.

Men I har en Silvan?
De har nogle kinesiske brosten på 6x9 cm til 3,95 kr. stykket i denne
uges annonceavis, og foretagendet hævder jo, at INGEN er billigere.
Kvadratmeterprisen på 730 kr. lyder dog lidt skræmmende i mine
ører....

KS