The Prince and Me (inspireret af Mary og F~
Fra : Lars Ehlers

Dato : 19-03-04 01:17

Desværre ser det ud til at være en typisk amerikansk sødsuppe film.

http://imdb.com/title/tt0337697/

http://www.princeandme.com/

http://www.apple.com/trailers/paramount/theprinceandme/

Så traileren i fjernsynet forleden dag, jeg blev naturligvis
nysgerrig, det er jo ikke ret ofte at en amerikansk film har noget med
Danmark at gøre.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Mithril

Dato : 19-03-04 11:07

"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Så traileren i fjernsynet forleden dag, jeg blev naturligvis
> nysgerrig, det er jo ikke ret ofte at en amerikansk film har noget med

Prins Edward ...... wtf, han kunne da i det mindste ha haft en DANSK navn !!

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 19-03-04 11:19

On 2004-03-19 11:06:51 +0100, "Mithril" <na@nospam.com> said:

> "Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Prins Edward ...... wtf, han kunne da i det mindste ha haft en DANSK navn
!!

Hvad med Prins Knud? Sf. udtalt Knot hæhæ :)

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 19-03-04 16:17

Hey

Mithril wrote:
> "Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message

Aldrig har jeg da set så Candy-flosh agtig hjemmeside :-/

> Prins Edward ...... wtf, han kunne da i det mindste ha haft en DANSK
> navn !!

Årh hans efternavn er da meget dansk "Dangaard" LOL

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 20-03-04 17:38

On 2004-03-19 16:17:27 +0100, "Christopher Tracy"
<goldartist@"remove-this"yahoo.com> said:
> Årh hans efternavn er da meget dansk "Dangaard" LOL

En kongelig med et efternavn??? !

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 22-03-04 10:54

Mikkel Eide Eriksen wrote:

> En kongelig med et efternavn??? !

Jeg mindes at have hørt, at da Pingo var i USA, så blev han nød til at
have et efternavn, fordi Harward edb-system ikke kunne klare det. Så
Pingo kom selvfølgeligt til at hedde Henriksen til efternavn.

Men den mand, har jo allerede de første 20 navne. Så hvorfor ikke bruge
et af dem.

mvh Magnus

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 20-03-04 02:54

> [...]
>
> Så traileren i fjernsynet forleden dag, jeg blev naturligvis
> nysgerrig, det er jo ikke ret ofte at en amerikansk film har noget med

LOL. Hvor sjovt. Den vil jeg 1000 gange hellere se end det rigtige bryllup
:)

Julia Stiles er ihvertfald langt pænere og sejere end Mary, så autentisk er
det ikke. Men det er fint at ændre "lidt" for at lave en bedre film.

De har lånt lidt fra de skandinaviske monarkier. B.la. hedder den danske
konge (!) hedder Haraald.

--
Leg lader sig ikke fornægte. Man kan fornægte næsten alle abstrakte
begreber, som skønhed og ret, sandhed og godhed, ånd og gud. Man kan

Fra : Christopher Tracy

Dato : 20-03-04 14:03

Hej

Ronny Nielsen wrote:

> [...]
> bedre film.
>
> De har lånt lidt fra de skandinaviske monarkier. B.la. hedder den

Som på dansk bliver til "Haråld"

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==