Alsace - hotel
Fra : Vibeke Hegelund

Dato : 19-03-04 01:04

Hej

Vi er en gruppe, der skal til Alsace.
Jeg har forgæves søgt efter sider med hoteller i regionen -
har du et tip ?
På forhånd tak
Vibeke

Fra : J W Nielsen

Dato : 19-03-04 18:12

Hej...
Har ikke nogen webadresse, men måske kan du selv støve det op:

"Hotel du Gouverneur" i Obernai (ligger lige ved den gamle fæstningsmur) -
vi har brugt det i firmasammenhæng.

Mvh
Jørgen

Fra : J W Nielsen

Dato : 20-03-04 11:37

> "Hotel du Gouverneur" i Obernai (ligger lige ved den gamle fæstningsmur) -
> vi har brugt det i firmasammenhæng.

Hotel du Gouverneur,
13 rue de Sélestat, Obernai
Tel: 03 88 95 63 72

Mvh
Jørgen

Fra : Henrik

Dato : 21-03-04 12:00

Jeg ved godt det ikke er hotoller, men der er massere af private overnatning
muligheder (zimmer frei).

Og der møder man en indnom gæstefrihed...

Fra : Vibeke Hegelund

Dato : 22-03-04 22:34

Jeg prøver det anbefalede hotel.

Jeg har søgt på diverse sider, åbenbart ikke de rette.
Hotellet skal ligge nær eller i en lille by - og da vi er en rimelig stor
gruppe, skal
der min. være 30 værelser på hotellet.
Jeg har da også luret rejsebureauer, hvad de bruger, men alligvel ikke lige
fundet det helt rette.

Tak for svarene

Vibeke

Fra : Frank Bach

Dato : 25-03-04 21:12

Vibeke Hegelund wrote:
> [...]
> der min. være 30 værelser på hotellet.
> Jeg har da også luret rejsebureauer, hvad de bruger, men alligvel ikke lige

Jeg kan absolut anbefale

http://www.hotel-husseren-les-chateaux.com/

Der ejes af Karin og Lucas. De er vant til konferencer, har mange
værelser, fremragende mad etc...

Jeg har brugt dem til en uges ophold/konference med 30 mennesker

MVH Frank bach Jensen
http://frankix.dk