Distriutører søges
Fra : Tove R. Pedersen

Dato : 18-03-04 22:59

Distributør søges!

Er du over 25år, let til smil og godt til mennesker er det dig jeg
mangler.
Har du lyst til at tjene penge...? (3000, 6000, 9000, 20000)

Hva venter du på.....,

Jamen hva er det...?

LR-International er et hurtigt voksende virksomhed, men et kvalitets
produkt.
Fremstillet under meget høje og strenge krav.

Din indtjening på varerne er 30% i avance og derefter 10% i bonus for
din indsats

Har du en hjemmeside må du gerne sælge varen derfra

Og vi har mange godt rabat aftaler bla. biler, forsikring, benzin og
disel,
vin og lækkerier, cykler, hårdehvide varer, telefoni TDC, og meget mere.

Hvis du vil vide mere så ring på 2163 4044 eller mail på info@team-
care.dk

--
De bedste hilsner

Tove R. Pedersen
Team Care

http://www.team-care.dk

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 18-03-04 23:09

"Tove R. Pedersen" <info@team-care.dk> skrev i en meddelelse

> LR-International er et hurtigt voksende virksomhed, men et kvalitets
> produkt.
> Fremstillet under meget høje og strenge krav.

Åh, endnu et at opslag for et af disse useriøse MLM-koncept.
Find en anden gruppe til din "reklame".

Fra : Tove R. Pedersen

Dato : 18-03-04 23:17

"Allan Lund Soerensen" <microtec1@yahoo.com> wrote in news:405a1df8$0
$308$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "Tove R. Pedersen" <info@team-care.dk> skrev i en meddelelse

> Åh, endnu et at opslag for et af disse useriøse MLM-koncept.
> Find en anden gruppe til din "reklame".

Useriøs.... nej min ven... her er der penge at tjene

--
De bedste hilsner

Tove R. Pedersen
Team Care

http://www.team-care.dk

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 18-03-04 23:45

> Useriøs.... nej min ven... her er der penge at tjene

Deri ligger netop det useriøse, der afslører at der er tale om MLM (hvorfor
mon du ikke selv nævner at der er tale om MLM).
Alle MLM-koncepter lover guld og grønne skove, man bliver rig ude at røre en
finger. Fakta er blot at de fleste taber penge.

Fra : Tove R. Pedersen

Dato : 18-03-04 23:51

> [...]
> Alle MLM-koncepter lover guld og grønne skove, man bliver rig ude at
> røre en finger. Fakta er blot at de fleste taber penge.

Jeg lover ikke guld og grønne skove, her er der stor mulighed for at
tjene penge, med, ikke hvis man bare sidder på sin flade røv. Jeg tjener
godt med penge, og syntes det er lærerigt og sjovt

MLM, nævnte jeg ikke fordi jeg ikke tænkte over det.

--
De bedste hilsner

Tove R. Pedersen
Team Care

http://www.team-care.dk

Fra : Work all day

Dato : 19-03-04 08:13

Tove !

Siden du syntes at din "virksomhed" er en guldgrube, så har du vel ikke
nogle problemer med at lægge dit regnskab frem i offentligheden.

Derved kan vi andre, nemlig også se om der er hold i dine påstande.

Kan vel ikke være et problem for en succes virksomhed som din ?

Kim

Fra : Britt Malka

Dato : 19-03-04 11:37

On Thu, 18 Mar 2004 23:08:53 +0100, "Allan Lund Soerensen"
<microtec1@yahoo.com> wrote:

>Åh, endnu et at opslag for et af disse useriøse MLM-koncept.
>Find en anden gruppe til din "reklame".

Ja, faktisk hører den hjemme i dk.erhverv.direkte-salg, hvor der for
ganske nyligt har været en længere tråd under næsten samme overskrift.

Dengang hed den vist "distriDutører", hvor den nu hedder
"DistrUtører".

Måske skulle LR fortælle deres forhandlere, hvordan man staver til
det, de søger
--
Britt Malka
Køb SummaSummarum og få "Bogføring på pc med SummaSummarum" gratis.

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 18-03-04 23:15

On 18 Mar 2004 21:59:15 GMT, Tove R. Pedersen wrote in dk.erhverv
<Xns94B0E9DE0EBDCToveRPedersen@62.243.74.162>:

>Distributør søges!

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Allan Lund Soerensen

Dato : 18-03-04 23:15

> [...]
> mangler.
> Har du lyst til at tjene penge...? (3000, 6000, 9000, 20000)

Til interesserede, vil det være en god ide at kikke forbi
http://www.fs.dk/jura/loveregl/mfl/div/mlmdk.htm og måske
http://www.fs.dk/jura/loveregl/mfl/div/tjekfo.htm

Fra : Tove R. Pedersen

Dato : 18-03-04 23:27

"Allan Lund Soerensen" <microtec1@yahoo.com> wrote in news:405a1f73$0
$280$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "Tove R. Pedersen" <info@team-care.dk> skrev i en meddelelse

> Til interesserede, vil det være en god ide at kikke forbi
> [...]

LR er en af de få godkendte MLM virksomheder iDirekte Salgs Foreningen i
Danmark http://www.disafo.dk

--
De bedste hilsner

Tove R. Pedersen
Team Care

http://www.team-care.dk

Fra : Palle Bruselius

Dato : 21-03-04 12:00

"Tove R. Pedersen" <info@team-care.dk> skrev i en meddelelse

> LR er en af de få godkendte MLM virksomheder iDirekte Salgs Foreningen i
> Danmark http://www.disafo.dk

.... og lige det er så inderligt ligegyldigt, da du ikke har respekteret,
hvad denne NG's formål er.

Palle