Hvilket dæk
Fra : Gismo

Dato : 18-03-04 22:12

Er egentlig mest til Goodyear's ventura sad på pug 406
Har nu passat og kigger på Continental.

Ecocomtakct eller premiumcontact hvad er bedst?

Gismo.

Fra : Mr. Mogens Knudsen, ~

Dato : 18-03-04 22:15

On Thu, 18 Mar 2004 22:12:03 +0100, "Gismo" <baatnakkedummy
@hotmail.com> wrote:

>Har nu passat og kigger på Continental.
>Ecocomtakct eller premiumcontact hvad er bedst?

Et dæk skal altid vurderes ift. bredden/størrelsen, da der kan være
forskel på samme dæktype, størrelserne imellem. Jeg har netop bestilt
Premium Contact hos Reifendirekt...

/Mogens

Fra : Gismo

Dato : 18-03-04 22:37

Mr. Mogens Knudsen, DK wrote:

> Et dæk skal altid vurderes ift. bredden/størrelsen, da der kan være
> forskel på samme dæktype, størrelserne imellem. Jeg har netop bestilt
> Premium Contact hos Reifendirekt...

Str. 195/65/15

Er der nogen udgifter i ud over købet at dæk, forsendelse o.s.v.

Gismo.

Fra : Mr. Mogens Knudsen, ~

Dato : 19-03-04 05:56

On Thu, 18 Mar 2004 22:37:07 +0100, "Gismo" <baatnakkedummy
@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen udgifter i ud over købet at dæk, forsendelse o.s.v.

Prøv at fingere et køb - så kan du selv se det.

/Mogens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 19-03-04 08:22

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message
> Er egentlig mest til Goodyear's ventura sad på pug 406
> Har nu passat og kigger på Continental.
>
> Ecocomtakct eller premiumcontact hvad er bedst?

Jeg har hørt (og erfaret selv) at til franske biler er Michelin det meget
godt valg.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Brizz

Dato : 19-03-04 12:40

> Jeg har hørt (og erfaret selv) at til franske biler er Michelin det meget
> godt valg.

Jeg tror ikke man bare sådan kan generaliserer at et dæk er godt til franske
biler. Tag fx en pøsjø 807 og en citroen saxo. Det kan du vist ikke lige
sige at de samme dæk passer fint til begge 2.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk