Rensnig af kølersystem?
Fra : Thostrup

Dato : 18-03-04 22:02

Hej

Jeg skal have renset hele kølersystemet på bilen, har skyllet det igennem
med varmt og koldt vand.
Men der er stadig noget "slam" i systemet. Er der noget specielt jeg kan
komme i for at rense, eller måske bare en omgang sulfo/sæbe der ikke
skummer?

På forhånd tak

Mvh Thostrup

Fra : //zigge

Dato : 18-03-04 22:21

"Thostrup" <Desværre@ikke.oplyst> skrev i en meddelelse

> Men der er stadig noget "slam" i systemet. Er der noget specielt jeg kan
> komme i for at rense, eller måske bare en omgang sulfo/sæbe der ikke
> skummer?

Kølerrens måske?

Mvh
//zigge

Fra : Thostrup

Dato : 18-03-04 22:21

"//zigge" <ziggeOVERFLOEDIGT@privat.dk> wrote in message

> Kølerrens måske?

(DOOH) Det lyder SQ for simpelt, nok derfor jeg ikke har tænkt på sådanne
noget :S

Det findes måske bare hos diverse bil-tilbehørs forretninger og
byggemarkeder med auto tilbehør?

Mvh Thostrup

Fra : Thostrup

Dato : 18-03-04 22:31

"Thostrup" <Desværre@ikke.oplyst> wrote in message

> Det findes måske bare hos diverse bil-tilbehørs forretninger og
> byggemarkeder med auto tilbehør?

Ja det var det sørme, undskyld ulejligheden (Dooh, igen), men takker for
guiden til målet :)

Mvh Thostrup

Fra : Monrad

Dato : 18-03-04 23:52

Der er jo nok en grund til af der er "snask" i dit kølesystem!!!!!

Er det en diesel??

Fra : Thostrup

Dato : 19-03-04 07:37

"Monrad" <U_m@stofanet.dk> wrote in message news:c3d96k$3oo$1@sunsite.dk...
> Der er jo nok en grund til af der er "snask" i dit kølesystem!!!!!
>
> Er det en diesel??

Jeg tror grunden er, at den har stået stille halvandet år ....

Nej det er en 2,0 16V Opel C20XE benziner ...

Mvh Thostrup