Hvad sker der hos DDV ??
Fra : Nyrup

Dato : 18-03-04 21:48

Hej

Vil gerne høre hvad som sker den første gang man tilmelder sig DDV ..?

Skal man sidde i grupper eller er det mere personligt ..og hvor lang tid
tager det ? samt bliver de først ugers madplaner gennemgået?

Tak for svar!!!

Mvh
-Poul

Fra : Mai Espersen

Dato : 19-03-04 10:04

"Nyrup" > wrote
> Vil gerne høre hvad som sker den første gang man tilmelder sig DDV ..?
> Skal man sidde i grupper eller er det mere personligt ..og hvor lang tid
> tager det ? samt bliver de først ugers madplaner gennemgået?

Hej Poul
Det er godt meget længe siden jeg var afsted for første gang, men lad mig nu
se om ikke jeg kan huske det nogenlunde.
Man kommer derned og kan enten melde sig ind inden timen eller efter
afhængig af hvor sikker man er på at blive medlem -nogle kommer jo bare for
at danne sig et indtryk. Vil man meldes ind, finder man betalings køen ( i
modsætning til køerne til vejning og beder om at blive meldt ind. Så
kommer man med ind til "timen" /peptalken og lytter med -det tager nok en
halv times tid vil jeg tro. Efterfølgende bliver de nye så tilbage og får en
mere dybdegående introduktion til programmet. Her kan man også stille
spørgsmål etc. Jeg ved ikke om de første ugers madplaner bliver gennemgået,
men mon ikke man kan bede om det, hvis de ikke gør. -Jeg tror egentlig man
får en fortrykt madplan til den første uge, man så kan læne sig lidt opad
den.
Man sidder ikke i grupper hos DDV, det er hele forsamlingen. Dog er det
selvfølgelig meget personligt under vejningen...
Håber det var svar nok. Ellers spørger du bare igen.
God fornøjelse
/Mai

Fra : Nyrup

Dato : 04-04-04 17:36

> [...]
> selvfølgelig meget personligt under vejningen...
> Håber det var svar nok. Ellers spørger du bare igen.

STOR TAK FOR DETTE SVAR!!!!!

(har nu været der ned med et famile-medlem som ikke kunne tage sig
sammen..og det gik PERFEKT!)

Fra : Mai Espersen

Dato : 05-04-04 08:41

"Nyrup" < wrote in message

> STOR TAK FOR DETTE SVAR!!!!!

> (har nu været der ned med et famile-medlem som ikke kunne tage sig
> sammen..og det gik PERFEKT!)

Hejsa...
Det var bestemt så lidt, det er jo dejligt at kunne hjælpe
Held og lykke med det fremover...
Mange hilsner fra Mai