Utæt dunk med sprinklervæske fra Q8
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 18-03-04 21:42

Er jeg den eneste der har problemer med utætte 5 liters dunke med
sprinklervæske fra Q8? Det her er nummer 2 i træk, købt på to forskellige
stationer, og de er begge utætte når de vælter i bagagerummet - så meget at
indlægsmåtten bliver gennemblødt...

Er jeg den eneste med dette problem?

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Rasmus

Dato : 19-03-04 00:30

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message
> [...]
> stationer, og de er begge utætte når de vælter i bagagerummet - så meget

nope..., jeg har oplevet det samme et par gange.

mvh
Rasmus

Fra : TomCK

Dato : 19-03-04 07:39

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> wrote in message

> Er jeg den eneste med dette problem?

Da vi var i Metro før jul, havde de sprinklervæske på tilbud. Hér var der
åbenbart også noget galt med dunkene, for de havde en ansat til at stå vagt
ved udgangen. Han stoppede alle, der havde købt sprinkler, og oplyste om at
dunken kunne være utæt.... Så det er nok snarere producenten af dunkene, der
har et problem, fremfor Q8.

mvh
TomCK - som kan oplyse, at 2.5 liter autoshampoo, der lækker ned over
værkstedsreolen er noget..... træls noget. En mus havde ædt hul i dunken

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 19-03-04 10:57

TomCK griflede i news:c3e4is$274pvr$1@ID-171262.news.uni-berlin.de:
> Hér var
> der åbenbart også noget galt med dunkene, for de havde en ansat til
> at stå vagt ved udgangen. Han stoppede alle, der havde købt
> sprinkler, og oplyste om at dunken kunne være utæt....

Hmmm..... de er da ikke for kvikke derinde, hva'? Det havde da været en
del nemmere lige at smide et skilt op hvor man finder dunkene

--
Hygge...
Daniel

Fra : Fam. Olsen

Dato : 19-03-04 18:52

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm..... de er da ikke for kvikke derinde, hva'? Det havde da været
en
> del nemmere lige at smide et skilt op hvor man finder dunkene

Jamen hvor mange dunke havde de så solgt?

MVH Niels

Fra : Roberto Saldo

Dato : 19-03-04 07:58

Kenneth Darling Soerensen wrote:
> [...]
> stationer, og de er begge utætte når de vælter i bagagerummet - så meget at

Næppe.
Du kunne jo købe din sprinklervædske et andet sted.

--
Roberto Saldo

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 20-03-04 18:01

Roberto Saldo <rs@yahoo.dk> wrote in news:c3e5ja$brp$2@news.net.uni-c.dk:

> Næppe.
> Du kunne jo købe din sprinklervædske et andet sted.

Jeps, men det er til firmabilen, og så skal det købes hos Q8

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 20-03-04 18:02

Kenneth Darling Soerensen <dont@sp.am> wrote in

> Er jeg den eneste med dette problem?