Puch maxi problem
Fra : Knirke

Dato : 18-03-04 21:28

Hej
først en tak til dem der hjalp med mit problem med ratlås på puch´en den er
nu boret ud og ny isat.

nyt problem.

hele knallert inkl.. karburator har været adskilt af ham jeg købte den
af.(samlesæt)
det er en firkantet karburator model.
hvad rille skal løseringen side i (den der sidder i gas spjældet).

knallert vil meget gerne starte men den dør når man gasser op.
hvis jeg så trækker choker ud vil den gerne køre ca.40 km/t.
men så snart jeg slipper chokér dør den.
nogle der ved hvad der er galt.???

Hilsen René Hansen

Fra : Lasse Christensen

Dato : 19-03-04 17:08

Knirke wrote:
> [...]
> hvis jeg så trækker choker ud vil den gerne køre ca.40 km/t.
> men så snart jeg slipper chokér dør den.

Reagere den ens når den er kold/varm?

Hvis problemet også er der når den er varm, så vil skyde på at du op i
dyse.

Fra 0 til 1/4 gas, luftskrue
Fra 1/4 til 3/4 gas, nålehøjde
Fra 3/4 til fuld gas, er det hoveddyse.