forfjerder på for ford serria
Fra : Mikael Hansen

Dato : 18-03-04 19:54

er der nogen her der ved om der er forskel på sådan nogen fra en model årg
86 2.0 til 91 2.0i DOHC.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-03-04 19:58

Mikael Hansen wrote:
> er der nogen her der ved om der er forskel på sådan nogen fra en
> model årg 86 2.0 til 91 2.0i DOHC.

Der skulle ikke være forskel på fjedrene, såfremt at de begge er fra efter
1984 samt at de begge er fra 4 cylindrede udgaver.
Og 2,0 V6 udgik netop i 1984 (til fordel for 1,8 OHC), så der skulle ikke
være nogen ko på isen

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mikael Hansen

Dato : 18-03-04 20:11

min 2.0i dohc kunne nemlig ikke gå gennem syn i dag pga. de var knækkede,
jeg var inde hos krogslund auto-dele for at købe nye, men de var ikke på
lager, ser man i deres katalog er der forskel, men tager man så ind til
T.Hansen så siger det er den samme på alle modeller.Derfor spørger jeg.

mvh mikael

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-03-04 20:14

Mikael Hansen wrote:
> [...]
> de var ikke på lager, ser man i deres katalog er der forskel, men
> tager man så ind til T.Hansen så siger det er den samme på alle

Hvis bare du sørger for at få nogle fra efter 1984, så passer de på.
(har selv prøvet det)
I slutningen af 1984 ændrede de form på fjedrene, så dem fra før passer
ikke.

Per
www.perbeer.ninja.dk