pizza
Fra : Børge Larsen

Dato : 18-03-04 18:51

rejser man i Italien får man en rigtig pizza, og ikke det som fås i enhver
gade i Danmark hvor det nok er ikke udlærte pizzabagere"" der står ved
ovnen.
ved nogen om der er steder i København, hvor man kan få en pizza som den
skal tillaves, og ikke disse til "frit valg 30 kr" eller lignende tilud som
intet har med den rigtige pizza at gøre

Fra : Vibe Renée Friborg

Dato : 18-03-04 22:46

> [...]
ved >nogen om der er steder i København, hvor man kan få en pizza som den
> skal tillaves, og ikke disse til "frit valg 30 kr" eller lignende tilud

Ja! Ristorante Italiano Sale E Pepe - både restaurant og pizzeria. Nordre
Fasanvej 9 på Frederiksberg. Tlf: 38 88 09 01

Wauv. Ordentlige napolitanske pizze - og økologiske er råvarerne også. De
har ovenikøbet bøffelmozarella (i hvert fald sidst jeg var der). De sælger
også mange forskellige slags skønt, italiensk brød. Og pizzabagerne ER
faktisk italienere.

Buon Appetito!

- vibe

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 18-03-04 23:09

scripsit "Børge Larsen"

> ved nogen om der er steder i København, hvor man kan få en pizza som den
> skal tillaves, og ikke disse til "frit valg 30 kr" eller lignende tilud
> [...]
La Vecchia Signora, Grønnegade, København.
vh/Torben

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 20-03-04 17:58

[Abildgaard 3140 | Thu, 18 Mar 2004 23:08:34 +0100]

>La Vecchia Signora, Grønnegade, København.

Det vil jeg også tilslutte mig. Dette er simpelthen stedet der laver
pizza som blandt de bedste steder i Italien.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 18-03-04 23:11

Børge Larsen wrote:
> [...]
> skal tillaves, og ikke disse til "frit valg 30 kr" eller lignende tilud som

Piccola Italia på Amagerbrogade (med stenovn), Delle Alpi på samme gade,
Pinochio på Holmbladsgade (Danmarks ældste efter sigende) og diverse
andre i omegnen laver glimrende italienske pizzaer og er også ejet og
kørt af italienere.
Og så har vi kun snakket om Amager indtil videre.

/David

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 19-03-04 11:09

"Børge Larsen" <rentzmann@privat.dk> wrote in message news:<4059e16c$0$274$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> skal tillaves, og ikke disse til "frit valg 30 kr" eller lignende tilud som

Pizzaria Fiorita på hjørnet af Nansensgade og Ahlefeldtsgade. Det er
take-away men til gengæld har de en god salumeria-afdeling og deres
filone har jeg ikke fået bedre nogen steder.

Og så vil jeg da også godt anbefale La Vecchia Signora.

Ebbe

Fra : Brian

Dato : 19-03-04 06:37

"Børge Larsen" <rentzmann@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved nogen om der er steder i København, hvor man kan få en pizza som den
> skal tillaves, og ikke disse til "frit valg 30 kr" eller lignende tilud

Må også lige komme med en kanon anbefaling af Piccola Italia på
Amagerbrogade. Virkelig gode pizzaer til rimelig pris samt masser af lækre
italienske specialiteter.

Mvh.
Brian