Kalender i Outlook 2002
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 17:08

Er det muligt at lave en aftale og kopiere den til flere dage? ... Altså
identiske aftaler - bare på forskellige dage!

Fra : GiWeo

Dato : 19-03-04 15:30

Hejsa

>Er det muligt at lave en aftale og kopiere den til flere dage? ... Altså
>identiske aftaler - bare på forskellige dage!

Du kan jo bruge "gentage" funktionen, til fx. at gentage noget hver
mandag, eller hver anden eller hver tredie - men er der ingen system i
det den skal gentage, er der kun den hårde vej og indtaste det hele...

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : www.rasweb.dk

Dato : 20-03-04 09:33

> Er det muligt at lave en aftale og kopiere den til flere dage? ... Altså
> identiske aftaler - bare på forskellige dage!

Hej,

jeg laver plug-ins til Outlook kalenderen og kan godt lave et lille program
der giver mulighed for at tilvælge "a-symmetriske" datoer hurtigt og
derefter skriver dem ind i din kalender.

--
mvh.
Arne Rasmussen

Fra : Ukendt