Ghost in the Shell 2: Innocence
Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 18-03-04 15:54

Uha, det ser rigtig, rigtig godt ud:

<http://filmforce.ign.com/articles/492/492420p1.html?fromint=1>

Et herligt, lækkert, formidabelt preview på små 57MB (desværre kun
Quicktime):

<http://ffmovies.ign.com/filmforce/video/gits2_trlr_ja_qt_480.mov>

Jeg glæder mig som et lille barn før juleaften til at se den film!

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-03-04 00:03

> [...]
> <http://ffmovies.ign.com/filmforce/video/gits2_trlr_ja_qt_480.mov>
> Jeg glæder mig som et lille barn før juleaften til at se den film!

Muuuuuuuums! Hvor ser det lækkert ud!

Nu bliver jeg jo helt sikkert nødt til at gense GITS i den kommende weekend.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : ib

Dato : 19-03-04 10:51

> Muuuuuuuums! Hvor ser det lækkert ud!
>
> Nu bliver jeg jo helt sikkert nødt til at gense GITS i den kommende
weekend.

Hvilken udgave af GITS skal jeg købe på DVD?! Jeg havde den en gang, tror at
det var R2UK, men lyd og billed passede meget dårligt sammen, findes der en
bedre udgave?!

Fra : Kim Jensen

Dato : 19-03-04 12:37

> [...]
at
> det var R2UK, men lyd og billed passede meget dårligt sammen, findes der

Jeg har R1-udgaven (svjh) og der er også lidt sync-problemer. Jeg kan dog
godt leve med det, da filmen jo stadig er suveræn Har dog hørt at der
skulle være udgivet en "bug-fixet" version på et tidspunkt ....

mvh
Kim Jensen

Fra : -V-

Dato : 19-03-04 00:48

Anders Thorsen Holm wrote:
> Et herligt, lækkert, formidabelt preview på små 57MB (desværre kun
> Quicktime):
>
> <http://ffmovies.ign.com/filmforce/video/gits2_trlr_ja_qt_480.mov>

Ekstremt imponerende billedside, og et dejligt nummer på lydsiden.

Jowjow, det skal nok blive en stor oplevelse. Men større end GITS? I don't
think so.

-V-

Fra : Maria de Francis

Dato : 19-03-04 11:26

"Anders Thorsen Holm" <zoolook@daimi.au.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> <http://ffmovies.ign.com/filmforce/video/gits2_trlr_ja_qt_480.mov>
>
> Jeg glæder mig som et lille barn før juleaften til at se den film!

Det er dog en god nyhed og klart "One to have" når den engang kommer ud i
handel.
Jeg har desværre ikke set den slået op på kommende film i dk, så vi får den
vel ikke at se, før den kommer på dvd.

Fedt preview iøvrigt. Tak for tippet!

Mvh
Maria

--
"Life is what happens to you while you're busy making other plans."
- John Lennon

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 20:42

On Thu, 18 Mar 2004 14:53:44 +0000 (UTC), Anders Thorsen Holm
<zoolook@daimi.au.invalid> wrote:

> [...]
><http://filmforce.ign.com/articles/492/492420p1.html?fromint=1>
>
>Et herligt, lækkert, formidabelt preview på små 57MB (desværre kun

Her er lige lidt mere om Innocence:

The English-language Japan Times has two articles about the new Ghost
in the Shell film, Innocence, which opened last week in theaters
across Japan. The first is a review[1] which highlights how different
this film is both in story and theme from the first film and gives it
four stars out of five. The second[2] is an interview with Mamoru
Oshii, the film's director.

[1] Ghosts in the machines
<http://www.japantimes.co.jp/cgi-bin/getarticle.pl5?ff20040317a1.htm>

[2] Oshii talks softly, but carries a big script
<http://www.japantimes.co.jp/cgi-bin/getarticle.pl5?ff20040317a2.htm>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson