Sommerdæk - hvornår??
Fra : Thomas Wolek

Dato : 18-03-04 10:51

Hej!

Er det klogt at skifte til sommerdæk allerede nu, eller skal man vente et par
uger???

Thomas Wolek
Peugeot 406 stw.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.252.168.165)

Fra : Jensn

Dato : 18-03-04 11:18

"Thomas Wolek" <thomas.wolek@nrg-group.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Er det klogt at skifte til sommerdæk allerede nu, eller skal man vente et
> [...]

Det er jo altid svært at spå om vejret - så at skifte nu kan være lige så
godt/skidt som at vente 1 månede

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Henrik Juul

Dato : 18-03-04 11:55

Tjaaa, der har før være snestorm i Danmark et godt stykke ind i april måned!

/Henrik

Fra : H.S.

Dato : 18-03-04 13:41

> [...]
> Hej!
>
> Er det klogt at skifte til sommerdæk allerede nu, eller skal man vente et

Jeg skiftede til sommerdæk i April 2003

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-03-04 15:34

> [...]
> Hej!
>
> Er det klogt at skifte til sommerdæk allerede nu, eller skal man vente et

Jeg har skiftet for en uge siden - men det var fordi det ene vinterdæk var
blevet alvorligt æggeformet, og mine sommerdæk er spritnye (masser af
mønster). Jeg ville nu nok alligevel ikke kunne holde mig i skindet i denne
uge, hvis jeg stadig havde vintersutter på.

Så YMMV, it depends osv.

vh
Torben

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 18-03-04 17:06

Hej

> [...]
> Hej!
>
> Er det klogt at skifte til sommerdæk allerede nu, eller skal man vente et

Min bil har kørt med 8x18" siden dec., men den har heller ikke været ude for
garagen i salt osv. Er først lige begyndt at montionere den lidt :)

Venligst
Hans