Uoriginale Ford Alu møtrikker ?
Fra : Lars

Dato : 18-03-04 10:20

Kan disse skaffes uoriginalt ?

De originale koster en halv arm stykket :-/
Ja det er jo nok så meget sagt, men det er
ikke sjovt at købe møtrikker for over 900,-
- og det er kun for 16 styk

hilsen
Lars

Fra : Lars

Dato : 18-03-04 10:49

Skal måske lige sige at de originale møtrikker
er med løs konus, og at de uoriginale (hvis de
kan fåes) gerne skulle passe på originale Ford alufælge

hilsen
Lars

Fra : Brian Sørup

Dato : 18-03-04 23:04

"Lars" <lovegreenFJERN@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Kan disse skaffes uoriginalt ?
>
> De originale koster en halv arm stykket :-/
> Ja det er jo nok så meget sagt, men det er
> ikke sjovt at købe møtrikker for over 900,-
> - og det er kun for 16 styk

Jeg købte et sæt til Scorpio'en med 20stk på Ebay.de for ca. 350,- incl.
porto.
Det er da et forsøg værd......
--
Brian Sørup