Går pletter på røde fliser ???
Fra : KD

Dato : 18-03-04 08:57

Jeg har en flise sti i røde fliser....Men med tiden er der kommet store
områder med grå pletter....

Kan man fjerne disse grå pletter, og hvordan...

Kim

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 18-03-04 21:28

start med en højtryksrenser, det skulle gerne fjerne hvad der skal fjernes.

MVH
Christian Holst
slet "FJERNMIG" ved mails

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 19-03-04 14:46

I news:vDn6c.119993$jf4.6767874@news000.worldonline.dk <Poppe (2750)>
<poppeFJERNMIG@easyfrag.dk> skrev:

> start med en højtryksrenser, det skulle gerne fjerne hvad der skal
> fjernes.

Højtryksrenseren ødelægger overfladen på fliserne og gør dem mere
modtagelige i fremtiden.

De grå pletter er alger. Algerne skal bruge vand og lys for at kunne
gro. Fjern det ene og algerne dør. Dæk fliserne med 1 cm sand i 2 mdr.,
så er algerne væk. Sandet kan bare fejes ud i bedene når det har gjort
sin virkning.

mødes med en gunstig lejlighed....