Mangler Driver til Intrarød port Win2K
Fra : Rex

Dato : 26-04-01 20:48

Se Emne

rex03@hotmail.com

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 26-04-01 23:32

Rex skrev:

> Se Emne
>
> rex03@hotmail.com

Hvem har lavet porten???

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk
http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er menneskeligt at fejle, totalt sammenbrud kræver en computer!"

Fra : Rex

Dato : 26-04-01 23:41

Ja, det er et DFI motherboard med original IRda port til.
Telefonen er en Nokia 8210.

Men Problemet er "bare" at få Win2k til af forstå Irda. Det har de undladt
da man ikke regnede med at det blev brugt mere...

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 28-04-01 08:42

kig på det her links, det er nokia's driver til irda i windåse2k, og den
virker med min bærbare, så den burde oxo virke med din irdaport.

url: http://forum.nokia.com/main/1,6668,5_5_2_1,00.html

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 26-04-01 23:32

hvilken telefon?