Run Lola Run
Fra : Anders Houmark

Dato : 18-03-04 03:11

Hej..
Så fik jeg lige set den film.. Undrer mig lidt over hvorfor folk herinde
ikke har anbefalt den når der har været en "hvilken film" ting herinde?
Synes det er en dejlig film, med en god stemning.. Der er også nogle fede
måder at klippe på, og den måde tegnefilm bliver sat ind fungere rigtig godt
(i de få øjeblikke det er på), og hele filmen er skruet godt sammen.

Det er også rart for en gang skyld at se noget andet end Hollywood film,
selv om jeg langt fra bryder mig om det tyske sprog, er jeg glad for at jeg
så den på original sproget.. Fandt heldigvis først bagefter ud af, at den er
dubbet med engelsk tale som ligger i et andet lydspor på DVD'en.. Og lad mig
sige det sådan, at den dubbing fungere ligeså godt* som de engelske film vi
kan se dubbet til tysk på ZDF og ARD

Hmm ja, jeg tror egentlig bare det var det jeg ville sige.. Har bare ikke
set den omtalt herinde, og føler lidt at den bliver overset i mængden
Se filmen hvis du ikke har set den i forvejen, det er fin underholdning

*Hvilket vil sige elendigt :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Christen Fihl

Dato : 18-03-04 09:28

> Har bare ikke set den omtalt herinde,

En smule. Se tilbage til 21 Januar

--
Christen Fihl
http://HSPascal.fihl.net

Fra : Jan Bøgh

Dato : 18-03-04 09:52

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> Det er også rart for en gang skyld at se noget andet end Hollywood
> film, selv om jeg langt fra bryder mig om det tyske sprog, er jeg
> glad for at jeg så den på original sproget

...og så kunne man jo overveje om ikke den burde kaldes for 'Lola rennt', da
det vel er den korrekte tittel.

vh
Jan

Fra : Gromit

Dato : 18-03-04 13:06

Tom Tykwer er en fantastisk instruktør. En af Europas bedste, i mine øjne.
Glem heller ikke "Der Krieger und die Kaiserin", også kaldet "The Princess
and the Warrior". http://www.imdb.com/title/tt0203632/

Det gennemgående tema i alle hans film, har været skæbnen. Og det er et
tema, der er svært at skildre på en troværdig måde, uden at det virker for
konstrueret. Ser med stor forventing frem til hans næste film TRUE.

Fra : MP Jakobsen

Dato : 18-03-04 09:49

On Thu, 18 Mar 2004 03:10:39 +0100, Anders Houmark wrote:

> [...]
> måder at klippe på, og den måde tegnefilm bliver sat ind fungere rigtig godt
> (i de få øjeblikke det er på), og hele filmen er skruet godt sammen.

Enig! Det er en fantastisk film. Har du set nogle af Tom Tykwers andre
film? De er godt nok ikke nær så energiske, men de er meget flotte og har
også denne her lidt urolige stemning over sig. Personligt er jeg helt
pjattet med Heaven
http://www.imdb.com/title/tt0246677/

Men jeg lånte for nylig Winterschläfer (vintersoverne) som man kan låne på
biblioteket på VHS - den kunne jeg også ret godt lide.
http://www.imdb.com/title/tt0120522/

MP

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 18-03-04 10:14

On Thu, 18 Mar 2004 09:49:11 +0100, MP Jakobsen
<"mpej[slet_dette]"@adr.dk> wrote:

> [...]
>film? De er godt nok ikke nær så energiske, men de er meget flotte og har
>også denne her lidt urolige stemning over sig. Personligt er jeg helt

Heaven er en fantastisk film. Jeg har aldrig set Cate Blanchett spille
bedre, og det siger ikke så lidt.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-03-04 12:20

MP Jakobsen" <"mpej[slet_dette] wrote:
> [...]

> film? De er godt nok ikke nær så energiske, men de er meget flotte og
> har også denne her lidt urolige stemning over sig. Personligt er jeg

Nej jeg har ikke set andre af hans film.. Men det kan jeg da se at jeg bør
gøre.. Cate Blanchett er også dejlig at se på film.

> Men jeg lånte for nylig Winterschläfer (vintersoverne) som man kan
> låne på biblioteket på VHS - den kunne jeg også ret godt lide.
> http://www.imdb.com/title/tt0120522/

Lyder også som der kan ske lidt ting og sager :)..

Tak for anbefalingerne