Brummen fra dippedut-himstergimst...
Fra : Uni Bull

Dato : 18-03-04 01:23

Hej.

Ja, jeg er meget vel klar over min lidt vage formulering af den dims der er
begyndt at brumme... Men hva' dælen ska' jeg gøre

Der er tale om en 2001 Peugeot 206 2.0 HDi og dimsen sidder næsten helt
foran i motorrummet og ser bestemt ud til at have noget at gøre med
brændstoftilførslen.. Problemet er, at den brummer konstant...

Nej - det her holder ikke... Jeg har ledt efter et billede af et motorrum på
nettet, men uden held.
Der skulle vel ikke være nogen der er faldet over et billede af motorrummet
på en Peugeot 206 2,0 HDi - så kan jeg udpege den dims der er begyndt af
larme - og så tage spørgsmålene derfra... (Hvad det er, hvad det koster,
haster det o.s.v.)

....jeg håber...
--
Uni Bull
København K

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 18-03-04 08:28

"Uni Bull" <Nojoy@sorry.com> wrote in message
> [...]

> på en Peugeot 206 2,0 HDi - så kan jeg udpege den dims der er begyndt af
> larme - og så tage spørgsmålene derfra... (Hvad det er, hvad det koster,

Det kunne være at du skulle køre forbi den lokale pisøse forhandler, så kan
du pege på dimsen og få en forklaring på det.
Det er garanteret gratis.

Jesper

Fra : Uni Bull

Dato : 18-03-04 09:03

Jesper Sørensen wrote:
> Det kunne være at du skulle køre forbi den lokale pisøse forhandler,
> så kan du pege på dimsen og få en forklaring på det.
> Det er garanteret gratis.

Det er også mit alternativ...

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 18-03-04 10:35

Der er et billede på www.hi-speed.dk/Intercooler.html

Fra : Uni Bull

Dato : 18-03-04 14:33

[8700] Brian Mark Madsen wrote:
> Der er et billede på www.hi-speed.dk/Intercooler.html

Ja - jeg så det godt, men jeg var forbi værkstedet i dag og udpegede
synderen.

Det var (lidt som forventet) brændstoffilter og huset til dette...

Mekanikeren sagde at det ikke var kritisk (resonans), men selvfølgelig
irriterende.
Nyt filter inkl. hus: kr. 800,-

Ja - jeg skulle sgu' nok have fundet dimsen et andet sted. Den er lavet af
BOSCH.

Hvor havde I købt sådan en dylf?

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 18-03-04 14:49

"Uni Bull" <Nojoy@sorry.com> wrote in message news:c3c8dc$271gqf$1@ID-207183.news.uni-berlin.de...

> Det var (lidt som forventet) brændstoffilter og huset til dette...
>
> Hvor havde I købt sådan en dylf?

Brændstoffilter koster fra 85,- hos høyer, men det er inkl hus er ikke
nemt at vide.

/Jakob

Fra : Uni Bull

Dato : 18-03-04 16:43

Jakob Jeppesen wrote:
> Brændstoffilter koster fra 85,- hos høyer, men det er inkl hus er ikke
> nemt at vide.

Det kan jeg trods alt svært forestille mig, men Høyer er da et alternativ!