Skift til sommerdæk - hvornår?
Fra : Martin Sand.

Dato : 18-03-04 01:04

Hvornår plejer I at skifte fra vinterdæk til sommerdæk? 1. april eller nu?

MVH Martin

Fra : Martin Vollert

Dato : 18-03-04 05:24

"Martin Sand." <my@privacy.net> wrote in message
> Hvornår plejer I at skifte fra vinterdæk til sommerdæk? 1. april eller nu?

Tjaa den eneste grund til jeg ikke har gjort det endnu, er fordi jeg først
lige skal ha købt 2 nye fordæk ellers var de blevet skiftet.
Men at sætte en fast dato på kan man jo ikke for der kan da også sagtes
komme frost og sne i april.
--
Hilsen Martin.

Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Peter G C

Dato : 18-03-04 09:21

"Martin Sand." <my@privacy.net> skrev i en meddelelse
> Hvornår plejer I at skifte fra vinterdæk til sommerdæk? 1. april eller nu?

Nu. Risikoen for sne er jo minimal nu, hvilket er altafgørende for, hvornår
der, efter min mening, skal bruges vinterdæk.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-03-04 11:06

"Martin Sand." <my@privacy.net> wrote in message
> Hvornår plejer I at skifte fra vinterdæk til sommerdæk? 1. april eller nu?

Jeg holder hesten med alubasserne indtil vi ihvertfald har en konstant temp.
over +5.
Som det ser ud ved DMI (http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm) falder
temperaturen stille og roligt over de næste 5døgn - så venter vist liige
nogle dage endnu for at se hvad der sker..

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Roberto Saldo

Dato : 18-03-04 11:10

Dennis Pedersen wrote:
> [...]
> temperaturen stille og roligt over de næste 5døgn - så venter vist liige
> nogle dage endnu for at se hvad der sker..

Nok meget klogt hvis man er den forsigtige type.

--
Roberto Saldo (den forsigtige type)