At skrælle den gamle bil
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 17-03-04 22:25

Min 1990 Citroën XM 122 står for at skulle synes, og med min nuværende
kombination af økonomi og kørselsbehov kan jeg ikke forsvare at få den
synet. Med 310.000 km bag sig, er udsigterne til et salg også voldsomt
begrænset. Så jeg er interesseret i at finde ud af hvilke muligheder
der er for at sælge bilen til reservedele. I løbet af det sidste år er
det kommet ny generator, udstødning, benzinpumpe (ret dyr) og forhjuls-
ophæng. Mine Michelin Energy fordæk har næppe mere end 2000km bag sig.

Hvilke steder i Århus området er værd besøge for den slags? Hvor lidt
kan man gøre sig håb om at få?

Fra : Niels Bengaard

Dato : 17-03-04 22:51

> [...]
> ophæng. Mine Michelin Energy fordæk har næppe mere end 2000km bag sig.
>
> Hvilke steder i Århus området er værd besøge for den slags? Hvor lidt

Jeg tror du skal satse på Den Blå Avis.

Niels

Fra : Johnt

Dato : 18-03-04 00:49

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Der er en brugtbilsforhandler / bilkirkegård i Århus som gør meget i
Citroen. Jeg kan bare ikke huske hvad han hedder.

Prøv at lede lidt.

Hilsen

Johnt

Fra : Aslan

Dato : 18-03-04 03:05

Jesper Lauridsen wrote:

> Hvilke steder i Århus området er værd besøge for den slags? Hvor lidt
> kan man gøre sig håb om at få?

Giv dog staklerne i Citröen-klubben en chance for at købe en reservedelsbil

Aslan

Fra : Holten

Dato : 18-03-04 19:25

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ophæng. Mine Michelin Energy fordæk har næppe mere end 2000km bag sig.
>
> Hvilke steder i Århus området er værd besøge for den slags? Hvor lidt

Hvis den stadig kan omreg. altså ikke er indkaldt til syn, så få dog en
vurdering fra Told og Skat m.h.b på export.

MVH

Holten