Hvor er mit ...
Fra : Solpigen

Dato : 17-03-04 22:04

Hvor søren er mit spørgsmål fra 6/3 omk. hypnose mod sukkertrang
(slankehypnose) blevet af????

Hvis der svares på min mailadresse, så husk, at fjerne det ekstra com,
Venligst
Solpigen

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 07:21

On Wed, 17 Mar 2004 22:03:30 +0100, "Solpigen"
<solpigen@hotmail.comcom> wrote:

>Hvor søren er mit spørgsmål fra 6/3 omk. hypnose mod sukkertrang
>(slankehypnose) blevet af????

Jeg kan skam godt se indlæget :) Men der er ingen der har svaret.

On Sat, 6 Mar 2004 20:23:45 +0100, "Solpigen"

Fra : Solpigen

Dato : 18-03-04 17:05

Tak for svaret! Det hjalp bare ikke; jeg kan - trods vidt opspærrede øjne -
ikke finde mit indlæg...underligt at jeg ikke selv kan se det...

Fra : Susanne

Dato : 18-03-04 18:21

Jeg har mit e-mail program sat op til at slette meddelelser 5 dage efter de
er hentet. Måske er dit også sat op på den måde.
Hvis du går ind i "funktioner", og "indstillinger" og derefter
"vedligeholdelse", så er der evt. et flueben udfor "slet meddelelser __ dage
efter de er hentet" her kan du så ændre det så det også passer dig.
Jeg håber at det er en hjælp, det var det i hvert fald ment som.

Susanne

Fra : Nyrup

Dato : 18-03-04 21:23

"Susanne" <susanne.graae@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter de er hentet" her kan du så ændre det så det også passer dig.
> Jeg håber at det er en hjælp, det var det i hvert fald ment som.

STOR tak ..!!

Fra : Solpigen

Dato : 21-03-04 13:10

Også STOR tak hérfra! Dét hjalp!
Venligst
Solpigen

Fra : LarsVarming

Dato : 04-05-04 22:58

Jeg har forsøgt at skrive til din Hotmail, men får mailen retur. Jeg
starter op med hypnose og hypnoterapi i Nyborg i uge 21, så jeg vil
gerne hjælpe dig.

Kig evt. ind på min hjemmeside: http://hypnose.varming.org

Med venlig hilsen
Lars Varming