Fotoblokker, virker det?
Fra : Frankenstein

Dato : 17-03-04 20:38

Hejsa!

Jeg sad og læste Bilmagasinet og faldt over en annonce der henviste til
www.fotoblokker.dk hvor man kan købe et produkt der skulle gøre det umuligt
for politiets fotokontroller at fotografere end nummerplade. Jeg var
egentlig frisk på at prøve produktet bare for tilfældets skyld at det måske
ville virke, ikke fordi jeg for så mange bøder, men kunne man undgå en
enkelt ville det måske være tjent hjem..
Så så jeg at skidtet koster 385.- kr, og det er jo ikke lige et beløb man
kaster afsted blot for at eksperimentere. Derfor vil jeg høre om der måske
er nogen herinde der har erfaringer med det, eller af anden vej har hørt om
produktet, det lyder jo næsten for godt til at være sandt

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-04 20:45

"Frankenstein" <findes@ik.dk> skrev :

>det lyder jo næsten for godt til at være sandt

sådan er det pudsigt nok med det meste af hvad lyder for goft til at
være sandt ...... også i dette tilfælde.

(eneste effektive våben kender du jo )

Fra : Max

Dato : 17-03-04 20:52

> sådan er det pudsigt nok med det meste af hvad lyder for goft til at
> være sandt ...... også i dette tilfælde.
>
> (eneste effektive våben kender du jo )

Lad vær med at køre der hvor vognene holder?

/Max

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-04 20:59

"Max" <maxses@hotmail.com> skrev :

>Lad vær med at køre der hvor vognene holder?

sådan cirka ;)

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 18-03-04 08:31

> Lad vær med at køre der hvor vognene holder?

Eller overholde hastighedsgrænserne......... nej det er nok for svært.

Fra : Esben Tærsker

Dato : 17-03-04 21:06

jan@stevns.net wrote:

> sådan er det pudsigt nok med det meste af hvad lyder for goft til at
> være sandt ...... også i dette tilfælde.
>
> (eneste effektive våben kender du jo )

....er man mand nok til at køre for stærkt er man vel også mand nok til
at tage skraldet...?!?

/Esben

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-04 21:18

Esben Tærsker <esben@[fjern]essers.dk> skrev :

>...er man mand nok til at køre for stærkt er man vel også mand nok til
>at tage skraldet...?!?

Nejda - man *skal* skrige/råbe/flæbe/tude/jamre

understreg selv det ønskede ;)

Fra : Brian

Dato : 17-03-04 22:21

Hejsa

jan@stevns.net skrev:

> Nejda - man *skal* skrige/råbe/flæbe/tude/jamre
>
> understreg selv det ønskede ;)

All of the above.... gerne på én gang!

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 00:06

> ...er man mand nok til at køre for stærkt er man vel også mand nok til
> at tage skraldet...?!?

Sikke noget æwl.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-04 22:46

> Så så jeg at skidtet koster 385.- kr, og det er jo ikke lige et beløb man
> kaster afsted blot for at eksperimentere.

Jeg har testet produktet for TV-Avisen i samarbejde med Københavns Politi og
Århus Politi, fordi vi troede, vi havde en god historie. (Millioner brugt
forgæves på politiets udstyr - nyt produkt smadrer deres taktik).

Historien holdt bare ikke en meter, og vi spildte flere dages optagelser.

Det virker SLET ikke overfor det danske politis udstyr med røde blitze etc.

Glem ALT om det skrammel.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Frankenstein

Dato : 18-03-04 00:32

Tak for dit svar Jan. Det lød også for godt til at være sandt.

Sikke mange dydsmønstre der ellers er herinde...

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 00:43

> Tak for dit svar Jan. Det lød også for godt til at være sandt.

Ja, det må man sige.

> Sikke mange dydsmønstre der ellers er herinde...

Ja, dem er der mange af..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Leonard

Dato : 18-03-04 09:51

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote:

>Historien holdt bare ikke en meter, og vi spildte flere dages optagelser.

Hvorfor er historien så ikke solgt til Kontant?
- det er da lige vand på den mølle, endnu et produkt der ikke holder
hvad det lover.
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-03-04 18:03

> Hvorfor er historien så ikke solgt til Kontant?
> - det er da lige vand på den mølle, endnu et produkt der ikke holder
> hvad det lover.

Jeg forstår godt din tankegang - men desværre er verden fyldt med produkter,
der ikke holder, hvad de lover.

Kontant interesserer sig, som den almindelige TV-Avis, kun for gode
historie, og det betragtes ikke som en særlig god historie, at et ukendt
produkt ikke virker. Meget få procent af seerne kender PhotoBlocker.

Det havde forholdt sig helt anderledes, hvis produktet havde haft vid
udbredelse, og alle mennesker købte det. Et eksempel er Shells
V-Power-benzin, som tusindvis af mennesker betaler penge for - uden at får
nogen gavn af den.

Dén historie havde været interessant også for Kontant, men den blev lavet
til den almindelige TV-Avis.

--
/Jan W Nielsen