Problemer med CD key til Half-Life ved ste~
Fra : Dopedog

Dato : 17-03-04 19:14

Hejsa

Jeg har netop købt Half-Life (Bestseller versionen) idag men når jeg prøver
at registrere CD-key'en med Steam får jeg at vide at den enten er ugyldig
eller allerede i brug.

Jeg har prøvet både med og uden bindestregerne.

Hvad kan jeg gøre for at løse problemet ?
Æsken var pakket ind i papir da jeg købte det så der kan ikke rigtig være
nogen der har "nakket" CD-key'en ...

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER

Remove SLETDETHER

Fra : bolton_4000

Dato : 21-03-04 16:34

Hej!
Der er desværre ikke andet at sige end at det viser sig at steam er begyndt
at afvise mange Hl koder, og at du evt skal gå ned og prøve at få pengene
tilbage eller byttet til(når det kommer) Counterstrike CZ, da disse koder
skulle virke uden probz.

--
// Brian
EB-Games - Denmark - Slagelse.