Tillid til politiet ?
Fra : Mogens Sørensen

Dato : 17-03-04 19:05

Har en ven der har "fornøjelsen" at bo over Pusher Street no. 2

Det er i et alment boligsselskab. Han har et renderi op og ned
af trappen dagen lang, når mellemhandleren skal ned og aflev.
coke/hash ect. til diverse holdene biler i gården og omegn.
Folk køber også direkte fra lejligheden.

Jeg har været oppe hos ham og derer virkelig tryk på. Han
tør ikke anmelde dem, da han har ladet sive, at han godt er
klar over hvad der foregår for et par beboere.

Folk har tilsyneladende enormt respekt for de subjekter.
Hvilket jeg godt kan forstå hvis man bor i opgangen.
Eller at de finder ud af hvem man er.

Gør politiet noget ved oplysninger, hvis de bliver givet
anonymt ?

Hvis man står frem og fortæller hvad der foregår, hvor sikker
kan man så være at info omkring anmelderen ikke ikke
havner i de forkerte hænder, ved en fodfejl fra politiets
side ?

Fra : Peter G C

Dato : 17-03-04 19:35

"Mogens Sørensen" <mos@ofir.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Gør politiet noget ved oplysninger, hvis de bliver givet
> anonymt ?

Ja.

> Hvis man står frem og fortæller hvad der foregår, hvor sikker
> kan man så være at info omkring anmelderen ikke ikke
> havner i de forkerte hænder, ved en fodfejl fra politiets
> side ?

Umuligt at svare på. I den beskrevne situation er en anonym henvendelse
måske at foretrække.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Kristian Thy

Dato : 17-03-04 20:59

Mogens Sørensen uttered:
> Har en ven der har "fornøjelsen" at bo over Pusher Street no. 2

Er det ikke irrelevant nu? Vi ved jo allesammen at politiet har sat en
stopper for narkotikahandel i Pusher Street.

\\kristian

Fra : Deaster

Dato : 17-03-04 21:10

"Kristian Thy" <thy@it.edu> skrev i en meddelelse
> Mogens Sørensen uttered:
>
> Er det ikke irrelevant nu? Vi ved jo allesammen at politiet har sat en
> stopper for narkotikahandel i Pusher Street.

Monstro du har hørt om slang ?

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : David T. Metz

Dato : 17-03-04 23:03

Kristian Thy wrote:
> Mogens Sørensen uttered:
>
> Er det ikke irrelevant nu? Vi ved jo allesammen at politiet har sat en
> stopper for narkotikahandel i Pusher Street.

Der er ikke mange almene boligselskaber på Christiania - endnu.

David

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 18-03-04 21:19

Kristian Thy wrote:

> Mogens Sørensen uttered:
>
> Er det ikke irrelevant nu? Vi ved jo allesammen at politiet har sat en
> stopper for narkotikahandel i Pusher Street.

Jeg tror at det var en joke...
Det med Pusher Street no. 2... Du skal nok ikke tage det 100% bogstaveligt.

Det ligger vist mellem linjerne, at der "bare" bliver handlet med mange
stoffer hos underboen...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Kristian Thy

Dato : 18-03-04 23:05

Martin Jørgensen uttered:
> Jeg tror at det var en joke...

Den fik jeg så desværre ikke. Men der er så heller ikke så mange andre
der fik at mit indlæg også var en joke...

\\kristian

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 19-03-04 19:12

Kristian Thy wrote:

> Martin Jørgensen uttered:
>
> Den fik jeg så desværre ikke. Men der er så heller ikke så mange andre
> der fik at mit indlæg også var en joke...

Når du skrev det med at politiet har stoppet hashhandlen i ironi, så kan jeg
faktisk godt se det sjove i det

Men det er utroligt, hvilken betydning de smiley'er har/får, når man kun kan
læse en tekst på en skærm...

mvh.
Martin Jørgensen