Computer Boks Saxo VTS 16V
Fra : Hugo

Dato : 17-03-04 18:36

Hej NG

Jeg er egen af en Saxo VTS 1,6i 16V og har lidt problemer med mine ABS
bremser. Så jeg ville høre om der er nogle der ved om man selv kan læse sin
computer boks der sider på bilen. I min teori skal der vel endelig kun
bruges et kabel og et program på en computer eller hva.
Der er vel nogle der har rigtig meget forstand på den slags..

men mit problem er at den lampe lyser for ABS bremser og det er ikke bremse
olie der skal på, for det er en anden lampe så. Den bliver ved med at lyse
så længe jeg køre. Men hvis jeg slukker bilen, mens den triller og starter
den igen, stadig mens den triller. Lyser lampen i 2-3 sekunder som den skal,
og så slukker den. Der er sikkert hver gang at jeg kan får den til at slukke
på den måde.
Når lampen lyser virker ABS'en ikke, og når den ikke lyser virker den.. Er
afprøvet.

Håber at der er nogle der kan hjælpe med en af delene..
På forhånd tak

--
Hilsen
Brian Nørrelund Andersen

Fra : Thom/-\\s

Dato : 17-03-04 18:40

"Hugo" <Streamer@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på den måde.
> Når lampen lyser virker ABS'en ikke, og når den ikke lyser virker den.. Er

Det kan være en føler der defekt, havde samme problem med min Golf, det
hjalp at få skiftet den føler det var galt med.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam