De Skandinaviske ernæringseksperter "DSE"
Fra : Martin Lorentsen

Dato : 17-03-04 17:54

Hejsa alle

Er der nogle der har erfaringer med ovenstående. www.idealvaegt-kbh.dk
de reklamere i lokalaviser, hvor de søger seriøse personer til et
vægttabsprogram,
ved hjælp mineraler og vitaminer.

Med venlig hilsen
Martin

Fra : elisabeth

Dato : 17-03-04 18:05

"Martin Lorentsen" <lorentsen@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle der har erfaringer med ovenstående. www.idealvaegt-kbh.dk
> de reklamere i lokalaviser, hvor de søger seriøse personer til et

http://groups.google.dk/groups?q=dse+group:dk.helbred.slank&hl=da&lr=&ie=UTF
-8&group=dk.helbred.slank&selm=402bb675%240%2427465%24edfadb0f%40dread16.new
s.tele.dk&rnum=2

se ovennævnte tråd

hilsen elisabeth

Fra : elisabeth

Dato : 17-03-04 21:17

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.shorterlink.com er din ven.

tak...................
/elisabeth

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 18-03-04 09:11

Hej.
De arbejder for Herbalife, hvilket produkterne også hedder. Jeg har selv
arbjedet for dem, men det gik MEGET dårligt! Profukterne er ok, men stadig
sundest med milde slankekure og motion. Du skal passe på, hvem du kommer i
kontakt med, da nogle faktisk kun er ude på at tjene pengene(hvilket jeg kom
ud for), men du kan selvfølgelig også være heldig at møde nogle gode
mennesker.
Efter at jeg stoppede, har jeg hørt og læst artikler om, at det var farligt
osv. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro, men er også ligeglad.
Hvis du vil tabe dig, så synes jeg du skulle gøre det på den naturlige og
gode gammeldags måde. Spis mindre end det du forbrænder og dyrk motion.

mvh Thanh Nhi.