Ny Emain client, hvilken ?
Fra : james

Dato : 17-03-04 15:18

Hejsa!!
Lige nu bruger jeg Outlook Express som jeg i princippet er utrolig glad for,
håndtere news groups og mails meget over skueligt.
Men som så meget andet Microsoft software er det begræset hvad man får lov
til at styre.
Jeg er af den type der ikke gider at fejlfinde, hvis min computer opfoere
sig mærkeligt. Jeg 'reinstallere' bare windows ved at lode et image af en
velfungerende tilstand med norton ghost.
For at jeg ikke skal miste mine mails i denne process skal jeg ind i den der
sindsyge lange sti (C:\Documents and Settings\Administrator\Local
Settings\Application
Data\Identities\{F2C331D4-0835-4FAE-B5E0-D46C9EBF3174}\Microsoft) for at
hente mine mails. Export af mails virker jo self. ikke og ofte glemmer jeg
det helt og mine mails går tabt :/
Derfor søger jeg en email client som minder om outlook express eller i hvert
fald hvad hvadangår overskuelig og kan samme ting, men derudover også lader
mig bestemme hvor jeg vil genne mine date og adresse bog. F.eks. mit d drev.

På forhånd tak

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-03-04 15:33

"james" <onkel_satan@hotmail.com> skrev:

>Hejsa!!

Hej

>Lige nu bruger jeg Outlook Express som jeg i princippet er utrolig glad for,

Hver sin smag, men så skulle du da beholde den.

> [...]
>Settings\Application
>Data\Identities\{F2C331D4-0835-4FAE-B5E0-D46C9EBF3174}\Microsoft) for at

Det kan du selv bestemme:

Funktioner, Indstillinger, Vedligeholdelse, Lagringsmappe

her kan du lægge dine mails lige hvor du vil, f.eks. under Dokumenter
eller i roden af dit data-drev.

>Export af mails virker jo self. ikke

Hvordan "virker ikke". Hvad sker? De gange jeg har brugt funktionen,
har den virket uden bøvl.

Hvis du vil have hjælp til at give OE en chance, så får du det sikkert
bedst i undergruppen om OE.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : james

Dato : 17-03-04 16:00

"Peter Loumann" <me@privacy.net> wrote in message

> [...]
>
> Funktioner, Indstillinger, Vedligeholdelse, Lagringsmappe
>
> her kan du lægge dine mails lige hvor du vil, f.eks. under Dokumenter

Tak tak.... der kan man jo bare se

Hos mig virker det ikke :/ har proevet op til flere gange. Import at mails
virker derimod fint nok.

> [...]
> bedst i undergruppen om OE.
>
> --
> hilsen pl (peloda hos tiscali her i landet)

Tak for det lille fif... for så vil jeg da fortsaette lidt med OE.