Erhvervsfordele
Fra : Flemming Hansen

Dato : 17-03-04 13:25

Findes der andre steder end f.eks. Metro, hvor man som erhvervsdrivende kan
blive kunde og købe på fordelagtige vilkår?

Mener bl.a. at der engang var noget i Tyskland (lige over grænsen), som hed
CityGrossMarked - nogen som kender dette?

Mvh.

Flemming

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 17-03-04 13:33

"Flemming Hansen" skrev:
> Mener bl.a. at der engang var noget i Tyskland
> (lige over grænsen), som hed CityGrossMarked
> - nogen som kender dette?

Citti Gross Markt, i dag blot Citti eller Citti-Park.

I dag kan alle handle der, men om der stadig er specielle fordele for
erhvervsdrivende ved jeg ikke.

http://www.citti.dk/

--
Mvh, Lars

Seneste nyt om DVD optagere: www.recordere.dk/nyheder

Fra : Harald Jensen

Dato : 19-03-04 00:19

"Flemming Hansen" <FJERNDETTEflemming.r.hansen@holstebro.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der andre steder end f.eks. Metro, hvor man som erhvervsdrivende kan
> blive kunde og købe på fordelagtige vilkår?

Jeg har også Metro kort, men du skal købe i meget store partier for at få varen billigere
end i Netto, Bilka, jem & fix m.v.
og ikke at forglemme "tiden" og "kørsel". Jeg købte engang en DVD-afspiller og Metro
giver ingen oplysninger eller service, da det er meningen med
Metro-konceptet at du skal videresælge de varer du køber i Metro...

vh
Harald Jensen
Borger